prøver på nr2:) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 heia kjære nattinatt.. du og flere andre så på mæ for ei stund sia og mente at æ kom tel å bli gravid i februar. Ble ingen klaff men trur æ hadde EL helt i sluttn av februar og lure på om du ser nakka anna nu? Æ håper veeeeldi at Håperjo tar feil. Blei ganske trist av det svare æ fikk selv om æ veit at det ikkje e heilt sikre svar man bestandi får... Så hvis du vil se litt på mæ så sette æ pris på det. Uansett ka du får opp. Æ.150383 Han:100782 Stor takknemli klem fra mæ.
prøver på nr2:) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2007 æ prøve å dytte denna litt opp i håp om at du kommer innom i kveld og ser
nattinatt Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Hallo NO får eg opp at du er gravid før sommeren eg.Det kan sjå ut som at det skjer i april/mai.Er du flink å ete sunt,kvile nok,og ut i frisk luft å spasere?Og slappe av i forhold til det å bli gravid?Veit at det ikkje er lett,men vist du kan prøve.Og akupunktur ser eg kan være gunstig for deg.Klem
prøver på nr2:) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 TUUUUUSEN takk for svar Ja vi får håpe alt vi klare!! Æ har blitt flinkere tel å kvile nok, men å spise sunt og spasere meir kan æ alltids bli flinkere tel. Og ang å slappe av m.t.p å bli gravid, så trur æ sjøl at æ e blitt litt bedre, men innerst inne så har æ begynt å tvile litt på OM æ nån gang vil klare det. Så det e ikkje så enkelt. Men det høres jo bra ut at akupunkturen e tel nytte. For det e jo faktisk ganske dyrt i lengden. Okei nu SKAL æ prøve å senke skuldran litte grann og heller fokusere på å leve litt sunnere :) Du skal få høre i fra mæ hvordan det går. Nok en gang: takk for svar!! Klæm
nattinatt Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Flott!!Er mange eg foeslår dette til,men så får eg ofte positivt opp at det kan hjelpe for mange.Er ofte blokkeringer av energier som hindrer graviditet.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå