Irmelinn m/spire Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei kokosyklus:) Laga en tråd til oss jeg, håper det går greit. Det ble så lang tråd på den andre. koselig å snakke med deg. Mine foreldre er også skilt, men ikke hans. Jeg har skikkelig godt forhold til mamma og mine brødre. Har skikkelig godt forhold til foreldrene hans og alle søskene. Har følt meg så velkommen i hans familie siden dag 1. Elsker den familien:) Er så gla for det å skulle ønske at alle hadde som meg. Dette er ikke for å skryte eller noe da. Men kanskje du skulle sakt det til moren din først den dagen du blir gravid. Kanskje det vil løsne litt på forholdet dere? Jeg kan tenke meg til at hun ser frem til den dagen det skjer:) hehe, pretty woman er bra. Lenge siden jeg har sett den nå. Jeg tok helt av i ettermiddag. Sovna av, skikkelig utslitt kl 4 å våknet kl 8. Er enda ikke utkvilt. Æsj! Hehe. Er så trøtt om dagen. jaja, får håpe det går over nå som det går mot lysere tider:) Jeg er enig med deg når det gjelder at det å lage barn bare er bekymringer hehe. Jeg tenker ikke på annet å vi har nettopp startet prøvingen. Blir nesten litt gal hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 HEI Irmelinn:) Så utrolig koselig at du lagde en tråd:) Jeg har en tendens til å skrive og skrive...Særlig på dager jeg har fri og blir skravlete Jeg dro på kafe med ei venninne, måtte tenke på noe annet:) he he, så da har jeg sittet der og snakket om at jeg er gravid eller ikke... ja ja, så fikk jeg tanta på vei hjem. Ikke noe å lure på lenger:) he he. Sikkert fordi jeg bestilte tester på nettet istad og ikke valgte EL-tester... Egentlig like greit, da passer brudekjolen til sommeren:) Ble ikke lei meg faktisk. Mer sånn: ja ja- følelse. Har greid å holde meg forholdsvis rolig denne måneden:) Neste syklus skal vi ha sex HVER dag... da må det vel klaffe?? Huff, jeg er så fæl... tenk på alle som holder på lenge. 22 pp osv... jeg er i min 1. eller 2. pp. Jeg snakket med mamma på tlf i stad og lurte på om jeg skulle fortelle det, men så lot jeg være. I tilfelle tanta kom... og tanta kom, så glad jeg ikke har sagt det til så mange Jeg må jobbe med det forholdet. deter ikke så vanskelig og komplisert, det er bare jeg som aldri har snakket med foreldrene mine om så mye.. siden jeg var liten også. Deler ikke så mye. lettere å skrive:) Så koselig at du har et godt forhold til svigers:) Det er viktig med gode familieforhold. Og særlig når det blir barnebarn:) he he. De venter sikkert i spenning! Får dere mange kommentarer? Skal vi skrive litt om hverandre? jeg bor i Oslo og jobber på Rikshospitalet... er 26 år og skal gifte meg til sommeren... Tør ikke si så mye mer, vil ikke at de på jobb sakl vite noe, og jeg vet ikke hvor du er fra osv:) Ha en fin kveld:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8518679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg er fra Finnmark, er "bare" 19 år. Er forlovet og skal gifte meg en gang i fremtiden:) hehe. Vi hadde tenkt til å ta det til sommeren men broren til sambo skal gifte seg i mai så vi venter til neste år. Vi har vært forlovet i 1,5 år nå. Vi er også i vår 1 pp. ja sex hver dag må vell klaffe hehe. Vist du får el da. Jeg tenker også at jeg er så fæl som holder på sånn som jeg gjør. Er jo helt vill når det gjelder denne prøvingen hehe. Håper bare at det ikke er noe galt med meg å dette skal skje raskt. Leser om så mange som sliter så fryktelig. Ja det var kanskje like greit å vente med å si noe til moren din siden du ikke hadde fått positiv test. Jeg tror jeg skal kjøpe en body på nette der det står: Jeg har verdens kuleste bestemor! å gi den til mamma når jeg er gravid:) Det hadde vært morsomt! Svigers har 7 barnebarn allerede, men de gleder seg til det kommer fler å til vi får siden vi ikke har noen barn. Mine foreldre er ikke besteforeldre enda å jeg tror mamma gleder seg noe enormt til det skal skje. Hun elsker barn:) En klassevenninne er gravid å jeg blir så dårlig av å høre henne snakke om hormoner å kvalme å alt hele dagen, skulle så sårt ønske at det var meg! Off. jeg var inne på en nettside i sted å lurte på om jeg skulle bestille tester, men tør ikke enda. Må vente noen dager til før jeg gjør det. Har jo ikke ikm før på fredag. Dette ble noe langt men jeg håper du er like glad i å lese som å skrive! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8518963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg synes det er gøy å lese:) Snakker med ei venninne på msn nå, hun gråt fra første pp:) he he. Skikkelig skuffa da TR kom. -Vi snakker masse om gravditeten hennes. Synes det er så kult å følge med på hva som skjer med henne:) Hun er så glad og strutter og stråler voldsomt! Hun har sett film og fødsel i dag og skal på fødeavd til onsdag.. hun er så heldig! Jeg har så mange gravide venninner så jeg kan ikke bli så sjalu på folk... jeg orker ikke gå å tenke på det... da beskjed nr tre kom, gråt jeg litt, men så ble det bare gøy:) må le da det tikker inn sms hver uke... Det blir et livlig utdrikningslag:) ha ha! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8519118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe ja det kan jeg tro. bare gravide med mye hormoner på det utrikningslaget ditt:P Når er det dere skal gifte dere? Heldigvis at den næreste venninna jeg har ikke har blitt gravid enda. Da hadde jeg blitt helt tullete. hehe. trudde nesten i går at hun var da gravid da jeg fikk en mld der det stod. Vet du hva? hehe. Men hun var ikke det. Typen hadde fridd så når er de forlovet de også kanskje vi blir gravide samtidig. Håper det hadde vært så kos. Hun sluttet med pillene i oktober. Det er noe med gravide kvinner. De er så lykkelige å strutter skikkelig. Du kan se det i øynene. Moren min ser med en gang når en kvinne er gravid. Er vell kanskje også derfor jeg skal fortelle det til henne med en gang:) Litt skummelt det der hehe. Nå har jeg akkurat satt rundstykker i ovnen, sambo maser så jævlig. Han er så sulten stakkar hehe. Vi var fri for brød så måtte hive meg igang mens han var på trening men han var ferdig før jeg trudde. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8519311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 6. mars 2007 #6 Del Skrevet 6. mars 2007 Så flink du er som baker:) Vi har bare oppvask på vår benk, begge synes det er dritkjedelig med husarbeid... det minner meg forresten på at jeg må legge på nytt sengetøy i dag.. BLÆH, skulle gjort det med en gang jeg tok av det andre... brette klær? hæ? hva er det? kan vi ikke bare ta det vi trenger fra tørketrommelen?? Jeg tror ikke jeg har så lyst til å skrive dato for bryllup og sånn her. Ikke fordi jeg ikke vil dele med deg, men det er så mange som bruker denne siden fra jobb:) :=) Vi skal gifte oss til sommeren. Bar et lite bryllup! Jeg gleder meg sånn til å være kone jeg:) Da bør jeg nok lære meg å bare brød i det minste:) ha ha! Jeg er ikke akuratt noe særlig til koneemne... Vi snakkes, jeg må legg meg nå opp tidlig i morgen:( noen ganger hadde det vært digg å gått tilbake til 80 % stilling... god natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8519493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mars 2007 God natt:) svarer deg på innlegget i morgen! kos deg på jobb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8519539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 7. mars 2007 Go mårn:) vi er ikke noe glad i det husarbeidet vi heller. Men her er det sambo som maser på meg om rydding å vasking å sånt. Han liker at det er helt reint å ryddig, men mange ganger så blir det veldig rotete før vi setter i gang hehe. Nå er vaskemaskinen vår ødelagt så det blir det med en gang mye rot synes jeg. Må ta alle klærne med til moren min å vaske di der å når de kommer tør tilbake så blir de bare stående i en søppelsekk hehe. Det går helt greit at du ikke sier bryllupsdatoen:) Det var så komisk for sambo leste i går at dere skulle gifte dere å at jeg skrev om oss så når vi hadde lagt oss så strøk han meg på kinnet så sa han: Kjære, skal vi gifte oss snart? jeg: Hvorfor det, stresser du? Han: Ja, jeg er jo så glad i deg:) ååå han er så søt. Han vil at vi bare skal gifte oss uten at noen vet det, men jeg vil gifte meg i kirken å ha bryllupsfest:) Kone ja, hehe. Det høres litt rart ut synes jeg. Men det er jo nesten ingen som bruker den betgnelsen lengre. Litt synd egentlig. I dag har jeg hatt en skikkelig dårlig start på dagen. Det begynte med at jeg hadde en helt forferdelig drøm. Jeg var gravid og skulle inn på sykehuset for å føde. Etter mye om og men å mye slit så fikk jeg en liten guttebaby men han var død:( Jeg gråt så grusomt mye i den drømmen at jeg våknet av at jeg frøs skikkelig å gråt masse. Å jeg fryser aldri når jeg sover. Merkelige greier. Å når jeg stod opp å hadde vært i dusjen skulle jeg spise litt, men fikk ikke ned en bit. Skikkelig vondt i magen. uff. Får se hvordan denne dagen bærer videre. Men nå må jeg gå å vekke elsklingen sånn at han får komme seg i dusjen før vi skal på skolen. Ha en strålende dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8520145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 7. mars 2007 #9 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei hei:) Så utrolig søt kjærsten din er da!! Kanskje han frir snart...hihi! Det er så utrolig gøy å planlegge bryllup, men ganske mye pes også... Jeg kunne godt giftet meg stille og rolig og hatt en fest senere med venner osv. Kjærsten min vil feire oss skikkelig, så det blir en fest med familie og venner. Angrer ikke påd et nå egentlig, alle sier de gleder seg så masse og når jeg tenker på alle sammen samlet til en skikkelig fest, gleder jeg meg veldig:) Det anbefales altså! Tror ikek han kommer til å angre når dagen endelig er der!!! Dere har jo så gode familieforhold også, så blir sikkert en super dag! I dag har jeg jobbet overtid og kom hjem nå...Kom deisende inn en pasient akuratt i det vi sluttet på jobb. Sånn er det, vi kan ikke bestemme selv:) Det er så vanvittig mange ting som skjer i livet mitt på en gang så jeg rekker ingenting synes jeg:) Fikk en høflig "purre" mail fra vigsleren vår også, jeg skulle sendt henne en mail forrige torsdag... den uka gikk fort altså. Huff, det tar livet av meg å jobbe fulltid... Skjønner ikke hvordan folk får gjort noe som helst når de jobber hver dag:) ja ja, det er jo noe jeg må venne meg til, kan ikke gå i 80 % stilling hele livet heller. Men digg var det! he he! Den drømmen din hørtes fryktelig ut! Stakkar! Håper dagen din ble mye bedre enn den startet! Drømmer har en tendens til å komme tilbake mange ganger i løpet av dagen! Skjønner at du ønsker deg baby mye:) Håper det klaffer snart! Jeg skjønte i går at jeg nok må regne med å vente noen måneder. Tror ikke jeg hadde EL denne måneden i det hele tatt. Jeg har brukt p-ring i noen år, så kan jo tenkes at det tar et halvt år før EL er tilbake... Heldigvis greier jeg å slappe av...litt iallefall. Det er lett å si nå som TR er på besøk...neste syklus er jeg like spent igjen:) Natti natti! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8533852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mars 2007 Go mårn:) Nå har jeg nettopp kommet meg på skolen, begynte ikke før kl kvart over 10 i dag. Det var deilig. Han har fridd til meg, det gjorde han den 06.10.06. Så vi skulle egentlig ha satt dato, men ikke kommet oss så langt enda. Jeg har tenkt litt på det gifte målet og det er jo sånn at broren til sambo skal gifte seg i florida i mai men så skal de ha festen i august her hjemme så vi kunne jo ha giftet oss stille og rolig så kunne vi ha hadd festen sammen med dem å spleiset på utgiftene. Men jeg vet ikke helt om de har så lyst til det. Skal lufte dette for sambo i ettermiddag tror jeg. Tror det blir koselig å samle familie å venner til en stor fest, det gleder jeg meg til. Men så er det også sånn at et venne par av oss har lyst til at vi skal ha dobbelbryllup. Men jeg tror ikke at jeg har så lyst til det. Blir jo hele dems familie å hele vårs. Litt rart. Jaja. Får begynne å planlegge snart:) Har du funnet kjole? Det må være slitsomt å jobbe så mye, men det er nokk godt når lønninga kommer? jeg har så lyst til å gå ut i jobb, men må jo bli ferdig med udanning først:) Men det tar jo så himla lang tid. Hehe, som du sikkert skjønner så er jeg skikkelig lei av studier nå. Men må bare tvinge meg igjennom det. Ikke så lenge igjen til påskeferien nå. Ser bare frem til hver fridag å ferie hehe. Ja du kan tro at den babyen er ønsket. Har en niese på snart 3 mnd, du kan tro at jeg duller å daller med henne. Er nesten å koser med henne vær dag hehe. Jeg er så heldig å være tante til 7 stk så jeg har mange barn jeg daglig omgås med å det er så godt. Elsker å være sammen med dem:) Jeg har brukt p-piller i 5 år. Lurer på hvor fort det går før hormonene er ute av kroppen. Vet du? I morgen er jo ikm ventet, gruer meg litt for å se om TR har kommet på besøk når jeg våkner i morgen. Huff. Jaja, er spent, det skal iallefall sies. Hvordan har din dag vært? Mye å gjøre på jobb? Jeg tror at jeg skal ta meg en tur på besøk til mamma i ettermiddag å se hvordan det står til med henne, er jo noen dager siden jeg har vært der nå. Du for ha en fortryllende dag også ønsker jeg deg alt godt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8537375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 9. mars 2007 #11 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei hei:) Jeg hadde glemt det, men du sa jo at han hadde fridd ja:) he he. Kanskje litt rart med dobbeltbryllup med venninnen din sin familie? Hvis de ikke har mye med hverandre å gjøre fra før? Vet ikke hvor stort det er der du bor, men hvsi det er et lite sted kan det jo bli hyggelig allikevel:) Koselig at venninnen din vil ha sammen med dere da:) Jeg har funnet kjole ja. Var hos skredderen og hentet den i går, så nå henger den hjemme hos mamma. Den er så ffiiiiin:) http://www.brudekjolen.no/brud/ Kjolen heter HELENA. Den første som kommer opp. Hvis man har gått så mange år på P-piller bør man regne med at det tar en stund, gjerne et år... Søstra mi ble allkevel gravid etter 3 mnd:) Jeg tror det uansett er bedre å innstille seg på at det tar lang tid og heller bli overrasket hvis det går raskere:) Jeg hadde ikke tenkt på det, men ei venninne minnet meg på det her om dagen:) Det var godt å høre iallefall. Nå har jeg endret innstillingen min litt. Tar det litt mer som det kommer... Det er ikke meningen å klage over at jeg jobber mye, det er egentlig veldig deilig.. særlig nå som lønningen kommer ja:) he he! Jeg har det utrolig spennende og morsomt på jobb. I dag tok det helt av i to tiden, vi løp rundt for å få ting gjort... det er veldig gøy! Hvilken utdanning driver du med`?Skjønner at du er lei skolen, det var jeg og. Kom meg så vidt gjennom videregående! Også..sist men ikkeminst... har du testet i dag???????? Jeg er så spent! Skal titte inn her litt senere i dag, nå må jeg VASKE HUSET!!! AARRGH! Kjærsten er allerede i gang og uffer seg over oppvasken:) ha ha! Ha en fortryllende dag du også! Beklager at det tar sånn tid før jeg svarer, men jeg har mange ting på en gang... forteller mer senere.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8557241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 9. mars 2007 Vi kjenner begge familiene til venninnen/typen hennes godt men tror kanskje ikke at jeg har så lyst på et dobbeltbryllup med dem. Det bor bare 2100 innbyggere her jeg bor. Lite sted, vet hehe. Det var en nydelig kjole du hadde valgt men tror ikke den hadde passet til meg. Men det er pga kroppen min å ikke hvordan kjolen så ut. Gruer meg til å begynne å lete etter kjole. Vil ta en evighet tror jeg vist jeg skal finne en som jeg føler meg komfertabel i. Uff jaja. Får ta det når det kommer. Jeg er nokk fortsatt på videregående å surrer hehe. Skulle egentlig vært ferdig nå til våren men må enda slite meg igjennom enda et år for jeg hoppet av i fjord og flyttet til Drammen. Der hvor jeg gikk på folkehøgskole. Håper ingen fra bygda er her inne å leser dette for da vet dem med en gang hvem jeg er hehe. Alle vet at jeg har gått på skole i Drammen. Men det er da sånn at etter å ha fått mitt første barn så skal jeg begynne på lærerstudiene. Neeeeeeei har ikke testet. Tror du ikke at TR kom som presist. Kl 11 i formidag var hun innom. Kraftig som aldri før men ingenting nå. Skjønner ikke helt. Har aldri vært sånn før. Men kan jo ha med pilleslutt å gjøre. Jeg har vært på quiz sammen med moren min i kveld å drukket 2 øl faktisk. Har ikke drukket siden i desember nå. Tenkte at jeg måtte ut å kose meg litt. Sambo var på jobb så hvorfor ikke. Vi skal foresten å se på et hus på søndag:) Vi bor i en lelighet nå som er litt for liten til oss så vi er på boligjakt. Håper det huset passer til oss for det ligger så bra til. Krysser fingre å tær. Vil skal foresten bare leie i første omgang. Planer om å kjøpe om 3 år. Jeg er spent på om dere fikk det skinnende rent og hva som skjer siden du har så mye på gang:) Det gjør ikke noe at det tar lang tid å svare. Da er jeg bare spent på hva du har å si:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8563399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 11. mars 2007 #13 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei hei:) I helgen har jeg vært der vi bodde før vi flyttet til Oslo og besøkt den gamle jobben min, så var jeg på kafe med ei venninne og deretter på middag hos svigers:) Svigermor navnte hundre ganger at hun ønsker seg barnebarn:) ha ha! Jeg sa ti slutt til henne at jeg skal begynne å sette en strek i bordet hennes for hver gang hun nevner det, så skal vi telle opp på slutte av kvelden. Hun nevnte det ikke igjen:) I dag var vi ute og så på lokalet der vi skal ha bryllupet, vært på kafe med noen venner og kjørt hjem til Oslo igjen etter å ha stikket innom pappa for å hente invitasjonene:) Livet mitt er utrolig hektisk for tiden. Søsteren min er gravid også, og skikkelig dårlig. De flytter inn i hus til helgen, og hun orker ikke gjøre noe pga kvalmen. jeg skal til henne denne uka og pakke og rydde, så skal vi på Ikea og hente en grind slik at ikke nevøen min faller ned trappen:) Torsdag skal vi i et møte med vigsleren, fredag kommer et par venner på besøk til middag og lørdag kommer et annet vennepar for å overnatte til søndag... Begge vennene er gravide da:) Håper vi får til en liten baby snart, men på en annen side gjør det heller ikke noe om det lar vente på seg... Jeg skal jo passe inn i brudekjolen, og jeg har alt lagt på meg så mye at den nesten ikke går igjen:) Må sette igang å trene altså hihi...det er bare at det er så kjedelig! Hvordan gikk visningen i dag? Så deilig hvis dere kan flytte inn i hus nå! Er det ikke gøy å planlegge sånne ting? Vi leier en leilighet nå, har solgt to leiligheter de siste tre årene. Nå er prisene så høye her i Oslo at vi tør ikke kjøpe en ny 50 kvm leilighet mens vi prøver å finne ut hvor vi skal bosette oss. 50 kvm ligger nå mellom 1.8- 2.5 mill...... det er syke priser! Vi tør ikke legge penger inn i en leilighet og kanskje ikke få solgt igjen. Eller at prisene faller og vi sitter med en bitteliten lieilighet og masse masse lån. Vi vil bygge hus et eller annet sted, men tomtene ligger på ca 1-2 mill her... ikke lett med 50 000 i egenkapital:) ho ho! Håper du har hatt en fin helg, og at du ikke ble helt knust da TR kom på besøk! Vi må huske på at det ikke er sikkert vi har EL ennå etter lang tid på p-piller. Nå er jeg ferdig med TR i dag og gleder meg til en ny prøveperiode! Det er jo spennede da:) Vi snakkes:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8583137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei:) Så utrolig hektisk du har det for tiden, skulle ønske at det var meg. Jeg har det så utrolig dødt å kjedelig. Men det er jo egentlig hva man gjør det til selv. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta med den ene niesa mi på micro bryting i dag. Hadde det som fast oppgave når pappaen hennes var på båt men nå er han kommet hjem så er litt usikker på om jeg skal ta henne med eller om han skal gjøre det. Må sjekke det opp senere. Huset vi var å så på var helt forferdelig. Vi skal ikke flytte inn der så vi må se på flere hus eller større leiligheter men det er ikke så mange ledige om dagen. Men har hørt at det er mange som skal flytte fra plassen til sommeren så da blir det mye ledig. Får vente til da. Er kanskje like greit. Litt slitsomt å flytte når det er så mye snø å glatt. Det er så utrolig dyrt for tomte å leilighete i Oslo. Har hørt mye klaging når der gjelder det, Nesten hele familien min bor i Oslo. Bare mamma og lillebroren min så bor her i Nord. Har lyst til å komme meg en tur nedover snart for mormor er syk å ligger på aker. Hovedpulsåren i magen sprakk for noen dager siden så hun har vært igjennom en operasjon å byttet ut hele blodåren. Ikke greit å sitte her oppe i nord da. Både jeg å mamma har lyst til å reise, men det er så dyrt. Får se hva det blir til. Neida, overlevde at TR kom. Synes bare at hun var så ekstremt kraftig denne perioden, men overlever det:) Håper bare hun forsvinner snart, er lei. Men er jo bare i 1 pp så jeg er forståelsesfull for at hun er her. Så dere har ikke helt bestemt dere for hvor dere vil bosette dere? Bor dere på østkanten eller vestkanten? Faren min bor på Bjerke og besteforeldrene mine bor på Stovner. Håper at du har tid til å svare innimellom:) Stor klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8591190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 12. mars 2007 #15 Del Skrevet 12. mars 2007 Hallo hallo:) Så trist med mormoren din! Håper det går bra med henne. De beste kar-kirurgene er visst samlet på Aker, så hun er nok i trygge hender:) det heter Oslo karkirurgiske senter tror jeg. Nå har jeg vært på jobb, og skal brette invitasjoner før jeg legger meg:) må bare stikke innom og se hva du har skrevet:) Hva er micro bryting? Er det barn som bryter? Det høres iallefall gøy ut:) Vi er ingen vestkant mennesker, heldigvis:) Bor på Torshov og trives superbra her!! Ikke ofte jeg er i sentrum egentlig. Alt vi trenger har vi i nærheten. Sorry at dette blir veldig kort og kjedelig, håper du gidder å lese det allikevel.. må sjekke IKEA siden og se om jeg finner en sånn grind til nevøen min og så må jeg brette de invitasjonene... he he! I mrogen skal jeg rett til søs etter jobb. Gleder meg til å dulle med nevøen min altså. Han luker så utrolig godt! Også går han rundt og sier tante og drar i meg:) aaaah! hehe! Ha en fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8600593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn m/spire Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei åh jeg elsker tantebarn. Den er så god den følelsen når de kommer vaggende etter deg med en litt stor bleie å med krystaller i øynene og roper, tante, tante, tante. Jeg bare smelter da:) Jeg er tante til 7 fra alderen 3 mnd til 14 år. 1 gutt å 6 jenter. Er så kos. Micro bryting er bare lek. Det er for de minste barna. Fra 1 til 5 år. Der blir det laget hinderløype også kan de leke å herje sammen på tjukkaser å med baller å innesklier og masse sånt. Det er så koselig. Når de blir 6 år så går de over til vanlig bryting der de lærer seg å bryte på ordentlig. Jeg trente bryting selv fra jeg var 4 til 10. Er så morsomt:) Kusina mi triver fortsatt, hun er 21 å har vært norgesmester flere ganger også har hun vært med i EM. Så snill du er som stiller opp for søsteren din.Var det koselig? Jeg har hatt en slapp dag i dag. Forsov meg så jeg gidda ikke dra på skolen. Hadde et lite utbrudd her hjemme. Gråt av ingenting, tror det er hormonene som holder på å forsvinne fra kroppen etter p-pille slutt. Sambo var helt fortvilet hehe. I dag fant vi ut at vi skulle begynne å spare til billappen til meg sånn at han slipper å kjøre rundt på meg hele tiden hehe. Så det er da neste prioriteringen. Gruer meg litt til det. Har aldri vært noe begeistret for å kjøre bil. Men må vell det også. Jeg har ikke snakket noe med mormor etter operasjonen, men det ser ut til å gå bra. De slet med å få blodtrykket normalt men ser ut til at det skal være stabilt nå. Hun sliter med å puste så hun klarer ikke å prate så mye. Hun hadde snakket litt med mamma å var på gråten hele tiden. Stakkars mormor, jeg synes at det er så felt at hun må lide sånn. Tidliggere har hun hatt hjerteinnfarkt og brystkreft. Det gikk bra å det er vi alle glade for:) Fikk du brettet de invitasjonene? Laget de selv? Jeg tenkte at jeg skulle lage mine selv. Har laget mange bursdagskort og sånt så jeg er litt inne på hvordan det gjøres. Men det tar himla med tid da så får håpe at mine venninner kanskje lager de sammen med meg:) Du får kose deg å ikke slite deg helt ut denne uken! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516642-kokosyklus-of-irmelinns-tr%C3%A5d/#findComment-8616319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå