Gå til innhold

Tatt tester bare for morro :)


Solstråle + 3 :)

Anbefalte innlegg

blir jo aldrig lei av at dei lyser positiv:)

Hadde liggendes en graviditetstest som jeg tok i går morgon og den var kjempe positiv,det samme var el testen som jeg hadde liggendes,har aldrig hatt en sååå positiv el test før ...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det bare var jeg som var så tussete jeg!!!!he,he...

Måtte ta en før jeg dro til legen i går,og den lyste positivt før jeg i det hele tatt hadde fått lagt den fra meg:-)

 

Nå har jeg ikke flere,så det får bli med det altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol..gjett om jeg lo når jeg leste den tråden din,jeg har gjort akkurat det samme!kjøpte først digital, så kjøpte jeg cb med streker!!godt å høre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig a. Det vil jeg også gjøre i morgen. Jeg har jo en test som bare ligger i skapet.. Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe,så bra d ikke er bare meg som er spika gær'n på det området...tatt syv tester med tre forskjellige merker jeg...paranoid?ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei glemte det på morgenen i dag, men fant ut at det er vel ikke så viktig med morgenurin lengre., Skal ta testen s nart, må vel på do snart regner jeg med.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra! Den var positiv gitt.. Det er jo en knakende god start på dagen da.. Morsomt dette.

 

Betyr det at det er liv der inne. Jeg har vært så redd for at det ikke er liv der, at jeg har mistet . Men er det sånn at så lenge jeg har positive tester så er det liv, eller er jeg på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta fra deg gleden,men siden du spør så skal du få svar.

Du kan teste positiv inntil 6 uker etter en ma, hvordan det er med sa vet jeg ikke. Men hvis du har hatt en sa ville du jo ha visst det selv, noe

som dessverre ikke er tilfelle med ma. Alt er nok bra skal du se, det er ikke bra å gå rundt å bekymre seg. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man tenker vel litt for mye på akkurat det. Har jo aldri mistet så vet ikke hvordan det er, men blir litt prega av redselen her inne på 1. trim.

Jeg tror det er liv der inne til det motsatte er bevist. Skla på 1. gangskontroll neste uke så får vi se.

 

Hadde et håp om at graviditetstesten var fasiten, men er den ikke det så går det også bra. Takk mamsen for fint svar:)

Morsom med positiv test uansett.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt tester for morro skyld :) hadde to digitale og flere fra billigtester så jeg var stolt da de lyste gravid mot meg :)

 

Har ikke flere igjen og venter til jeg skal til legen 28 mars. Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,smilte når jeg så at det var hele 11 svar på tråden min :) Alle er like ivrig på dette hører jeg :)

Ja nå har jeg heller ingen igjen ,så får vel tro på det da ;)

Men har jo kjempe lite symptomer,men skal IKKE klage ,for dei kommer vel,får bare nyte det nå.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...