Vårenzia Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 hadde like sterk strek i forriggårs og da hadde vi sex, i går var teststreken sterker enn kontrollstreken, da hadde vi ikke mulighet for sex. i dag er streken litt svakere. Burde vi ha sex i dag også? KJæresten min kommer hjem veldig, sent, men må vi så må vi...he-he... hva tror dere?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Ta "en kjapp en mens du strikker" så er du sikker:) Lykke til:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 JAAAAAA, absolutt - det sies at du har eggløsning den dagen du EL testen viser negativt igjen. Uansett, hvis EL var igår, så kan jo egget leve inntill et par døgn. Så det er bare å dra han kjæresten din til sengs når han kommer hjem, han har en jobb å gjøre!! )
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 vi hadde det hver dag i 15 dager både før og etter EL og ble gravid op 1pp
babygullz <3 vilde Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 vi hadde sex på torsdag, fredag, lørdag, søndag....da kom han inni meg. min fruktbare periode begynte igår mandag 5 mars men da hadde vi ikke sex...hadde sex i dag morges, men tullingen presterte å hoppe av i svingen...nå sover han..håper han våkner snart slik at jeg får de svømmerne jeg trenger=P heheh hvis ikke blir d vel ingenting denne pp heller (EL 8 mars)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå