Gå til innhold

Dag 18, har du sett egget mitt?

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har sett ett egg på villspor? Da har el vært savnet maaange dager og fortsatt er den ikke dukket opp. El tester er jeg fri for, ingen el smerter har jeg, ikke el slim eller noe annet som indikerer at el snart er på vei. Hva er det som skjer med min kropp da? Nå har jeg mistet kontroll over når jeg får el til og med. Hvorfor skal jeg ikke lenger få ha kontrollen over det da? ER det fordi jeg skal bli mer impulsiv mon tro?? Jeg kan alltids bli det, men ønsker jo å ha meg på en dag i tilknytning til el. Er det for mye forlangt av en stakkar som går i sitt 41 år? Panikken kommer snikende og oppslag i vg i går gjorde ikke saken noe bedre. Der ble det hevdet at kvinners egg etter 40 nesten alltid var ubrukelige og at det ikke lar seg gjøre for oss å bli gravide lenger. Skjønner jo at det er snakk om statistikk her og at det finnes unntak, men alikevel så blir jeg fryktelig redd. Kjenner på en skrekkelig følelse som kommer snikende, enn viss det gjelder meg, osv.

Det eneste som gjør meg litt ovenpå er tanken på at jeg prøver å legge til rette for graviditet med akupunktur, men tanken kommer snikende mer og mer. Er det ikke meg forunt å lkare dette? Hjeeeelp.

Jeg er inne på gravid moden alder og leser og det er nesten som om jeg er i paradis, hehe, ønsker så intenst å komme inn dit, men her er jeg og her sitter jeg visst godt.

På gjensyn!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8516074-dag-18-har-du-sett-egget-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på eggleiting selv jeg nå, så jeg kan jo si ifra hvis det dukker opp et jeg ikke drar kjennsel på. Jeg har også lest om de dårlige eggene til 40-åringene, men har bestemt meg for å ikke bry meg med det. Les heller om alle inne på "gravid moden alder". Er ikke det bevis godt nok på at ikke alle egg er råtne? Vi må ikke miste troen Agne!

Det er ikke bare du som sitter fast her inne vet du. Jeg "feirer" 20pp's jubileum til påske jeg. Der snakker vi om å sitte fast ja. Har jo lurt på om jeg har trampet i noe sement her inne, men i det siste lurer jeg på om jeg har falt med rompa nedi sementen faktisk. Noe må jo være årsaken til at svømmerne ikke finner veien.....

Vi får tro at vi nærmer oss slutten på besøket her inne nå. Det finnes jo grenser for hvor lenge man kan være på besøk til folk også ikke sant.

God jakt og god el. Skal se dere skyter gullegget denne gangen :-)

klem fra

Jeg også har vist mistet denne måneds egg! Jeg tester og tester, men bar enegative resultater - ingen EL slim heller. Jeg er på dag 16 nå. Det er til å bli sprø av. Tenker også på det, at kanskje jeg "bare" skal være impulsiv, men det er jammen ikke lett etter over 1 år med prøving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...