Gå til innhold

Gode råd mot halsbrann?


SOLSPIREN

Anbefalte innlegg

Har hatt halsbrann i flere dager nå.. Noen som har erfaring på om det er et godt tegn?

Nå har jeg drukket samarin og spist is i håp om at det ikke skal være å ille, men det ser ikke ut til å gi seg.. Har ikm på fredag, og håper veldig på en liten spire... men tørr ikke håpe for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kjenner meg igjen i det du skriver... Jeg hadde veldig mye halsbrann i forrige svangerskap, og nå er jeg seks uker på vei i nytt svangerskap. Og jeg har begynt å bli plaget med det igjen... Men sist gang fikk jeg noen tyggetabletter som heter GAVISCON, og de er mot halsbrann, og gravide kan ta de. De smaker helt forferdelig, men de hjelper!!! Så du kan jo kjøpe noen sånne på apoteket. Reseptfritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på jobben sa at mandler hjalp mot halsbrann.

skulle hjelpe og ete 5 mandler.

har ikkje prøvd dette sjølv, men det er jo verdt eit forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOVEHEARTS !!

Trodde ikke på det, men prøvde det i slutten av svangerskapet og dæven det funka bra. Tok en og tenkte ikke mer på det - ellers kunne jeg ligge i flere timer med halsbrann.

 

Sambo sliter med halsbrann til tider og prøvde det - gjett hvem som har lovehearts overalt i huset ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal iallefall kjøpe titralac i DAG:))) er så ubehagelig med denne følelsen i halsen (nesten) konstant...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleit veldig med halsbrann i forrige svangerskap. For meg hjalp det å ikke spise fet mat og ikke sjokolade. Melk dempet faktisk deler av halsbrannen også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med love, Titralac hjelper godt, dessuten smaker de ok og er ufarlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en after eight selv om sjokolade ikke fristet med halsbrann, men det hjalp meg. Etter det kjøpte jeg mint drops på butikken. Tipset kom fra samboeren min. Fint at gutta har litt peil også, ti-hi. Da har du noen alternativ til hva du selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...