*Patrick*e blitt storebror Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/446910/offset/5 Sku ta han opp av stolen,og så fulgte bare hele toppen med! Den var helt løs. Tenk hvis jeg ikke hadde tatt han opp mår jeg gjorde det,da hadde han jo gått rett i gulvet...*Grøss* Blir så sint,slikt skal ikke kunne skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 herregud... det skal da ikke være mulig... hva slags stol er dette??? ser jo bildet, men er det en ny stol eller brukt?? så bra at du tok han opp akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Oj, det så ikke ut som en trygg stol... Er den gammel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Kjære vene det var skummelt ja!! Dro litt i vår jeg nå, men kjennes ut som den sitter godt. Jeg klemte fingeren min på den i dag jeg da, når jeg skulle sette den opp etter å ha hatt den slått sammen til bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Nei,den er helt ny! Kjøpte den for ett par måneder siden. Vet ikke heilt hva den heter,men den er kjøpt hos babyspesialisten. Så denne returnerer vi,og blir ikke å bytte mot en likens stol. Skal ha en annen,skjer sikkert ikke det samme 2 ganger,men jeg tar ikke sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #6 Del Skrevet 6. mars 2007 Uæh! Skikkelig skummelt dette jo! Flott at du gir oss beskjed, i fall noen andre har lik stol! Og kjempebra at det gikk bra! Heldigvis har man flaks enkelte ganger! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå