Gå til innhold

eneggede?

Phiphi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann og gratulerer!!

jeg skal ha eneggede gutter og har bare en morkake jeg og, eller to som har vokst sammen, det ser de ikke før de er født.

alt har gått fint til nå, er 26 uker idag, utenom at jeg har hatt litt lavt blodtrykk, men det er bedre for barna med lavt blodtrykk enn høyt med tanke på svangerskapsforgiftning.

jeg fikk svangerskapspermisjon i uke 20 pga tungt fysisk arbeid.

guttene vokser like mye, og alt er godt, skal på kontroll imorgen igjen så det blir moro. jeg har gått til kontroll hver uke siden uke 21.

lykke til!

jeg fikk også vite det på ordinær ul. hadde ingen mistanker selv om jeg har ei jente fra før, merket ikke noe forskjell på formen.

jeg har bekymret meg i massevis, hvordan vi skal få plass, om vi har penger nok, om jeg har tid til så mange, om de overlever, tenk om den ene dør, om jeg kan amme begge to.. og masse mere.

men jeg prøver å være optimistisk, og tenke at det ordner seg uansett, det er det jo nødt til!

jeg har ikke noe valg, og det er jo fantastisk å kunne få to!

tenker på de som ikke får noen og gleder med til to smil, to som ler, to som kan gå, snakke osv.

ikke så mye til bleieskift, men det hører jo med det og! :)

dette går nok fint skal du se!

Annonse

jeg har eneggede og en morkake-hver sin indre og felles ytre!

men de sier at man vet jo aldri før de er ute om de enegget elelr toegget....

-så vi får se!!!

fødselen min blir satt igang på fredag så jeg har jo ikke lenge igjen men jeg kommer til å bli her å svare på det du har å spørre om:-)ser forresten at vi er like gamle .dette klarer du,har masse kos i vente.

Hei chrissy! Jeg blir så glad for at vi er fler :) Kjempe snilt at du er åpen for spørsmål, for jeg føler meg sååå alene om dette. Ingen i familien som har fått tvillinger før.

Jeg markerer deg opp som venn så vet jeg hvor jeg kan finne deg, hvis det er greit.

Jeg måtte ringe sykehuset og snakke med en jordmor siden jeg bare begynte å grave meg ned i negativitet her, hun var veldig snill og trodde dette kom til å gå bra. Selv om det er en risiko knyttet til en morkake.

Så spennende at du skal bli satt i gang på fredag! Gruer du deg? Blir fantastisk for deg å endelig møte gullene dine!! Ha svangerskapet ditt gått greit? Det må være veldig tungt med to stykker i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...