Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har tatt flere venninner i å lyve om hvor lenge de prøvde før de ble gravide. Til meg har de sagt at det tok ganske lang tid, men når andre spør (som ikke kjenner dem så godt) forteller de plutselig at det gikk kjapt og "no problem"! Hvorfor gjør de det?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 ville vell jeg å ha gjort.. Hadde ikke hatt lyst å fortelle noen jeg ikke kjenner så godt at vi sliter skikkeli med å bli gravide, det er så fælt å alt det dær.. Hadde heller sagt at den satt på første forsøk, så slipper jeg alle spørsmåla
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jo, men er det ikke bedre å være ærlig? Så slipper de som har slitt med å bli gravide føle at det er tabu?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det handler mer om at det er privatliv en at det er tabu. Synes jeg..
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 verre er det med venninner som lyver om når de mistet for og skremme deg!! "Jeg mistet i uke 11 jeg, så du kan ikke være sikker enda" så har hun sagt til basolutt alle andre at hun mistet i uke7. Hva pokker er det for en ting og gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Folk har egentlig ikke noe med det. Syns det er ganske frekt å spørre om sånt jeg. Har selv fått spm gang på gang om ikke vi skal ha barn snart fra kollegaer ol. Spesielt etter vi giftet oss, da var det liksom en selvfølge. Har sagt at vi for øyeblikket ikke har planer om det. Kjenner jeg blir veldig sint, når folk spør. Vet det er av beste mening, men det er ganske sårt, når du har mistet et par ganger. Man skal være ganske forsiktig å spørre om spm ang. prøving og graviditet. Det er faktisk mange som sliter, og faktisk ikke alle som har lyst på barn. Det må man respektere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå