steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Det stikker i tissen min! Kjennes ut som noen stikker nåler oppi der!! Det gjør skikkelig vondt der og da, så går det over... Er det noen andre som har kjent dette, eller vet hva det kan være?? Skal til legen på torsdag og skal spørre der, men jeg tenkte kanskje noen av dere visste???
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2007 Er forresten i uke 35:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet ikke altså, men kan det kanskje være hodet som fester seg???
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hei. Har også sånn innimellom er skikkelig ubehagelig,tror det er bebisen som snur på hodet,(min ligger med hodet ned) Nevnte for legen at jeg hadde slike stikkninger og hun sa det var helt vanlig,men sa ikke hva det var..
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 høres ut som urinveis infeksjon.... men er helt ufarlig.....
Blåbærlyng Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Jordmor forklarte det som stikkende smerter i skjeden på en måte når hodet fester seg...
mayaya Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg spurte legen i går, hun sa det ikke hadde noe med festing å gjøre.. Men at hodet lå og gnagde litt på en måte, mot innsiden av underlivet...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 hodet fester seg=) jøss er du steinbukk også=) me to=) steinbukk 84 modell her!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå