Gå til innhold

Hodet ligger høyt - ikke festet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det på samme måte???

Hodet er ikke festet, ligger forholdsvis høyt enda sier både lege og JM. Har termin idag. Var på ultralyd til vurdering idag, og alt ser fint ut.

Er kjempelei nå, vil at det skal skje noe snart. Kan det være lenge til noe skjer tror dere, noen som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

andre som er kommet til termin, og hodet ikke er festet????

Dytter

Skrevet

heisann du!:)

ja her kjenner jeg meg igjen ja.. hadde termin 1.mars.. hodet er enda ikke festet. skal på overtidskontroll imorgen,men er vel neppe festa enda da.. men hodet trenger ikke feste seg før fødselen starter.. hender det skjer i det fødselen starter. kan være at bebisen har lite hode eller at du har romslig bekken.. da blit det bevegelig helt til siste slutt!:) håper du slipper gå så mange dager over tiden da! ønsker deg masse lykke til! =)

Skrevet

takk for ditt svar. Godt å høre at jeg ikke er den eneste... Har de sagt til deg at hodet er lite??? Var redd hodet var så stort at det ikke kom ned i bekken-inngangen jeg, at bekkenet var trangt. Men hva vet jeg. Lykke til på overtidskontroll!!!

Skrevet

Min stod høyt før sist fødsel og ville ikke gli ned i bekkenet, nå står babyen fortsatt høyt så jeg er ganske spent. Jeg har fått innvilget keisersnitt om fødselen ikke starter til termin.

Lykke til og håper det går bra meg deg!:)

Skrevet

Jeg har ennå 7 uker igjen:) men hodet ligger ned. og ikke så høyt som det lå forje gang:) men det er ikke festet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...