Gå til innhold

Forbanna graviditetstester!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt vanlig CB og CB digital siden lørdag og begge viste positivt.

Kjøpte alle andre merker for å få det "ordentlig" bekrefta, QR, New Generation, strimler osv... men de viser negativt!

Hva er jeg?

Ømme bryster har jeg hatt en liten uke nå, men det kan vel komme av andre ting.

Må si at jeg aldri vet når mensen kommer for den er ganske uregelmessig kan man si.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8515491-forbanna-graviditetstester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo lest en plass at CB testene skal det være ganske mye HCG i urinen for at de skal slå ut positivt, så hvorfor vil det ikke vise først på de billige strimlene og de andre strektestene?

Håper virkelig at jeg er gravid, men tør ikke å slippe meg løs enda...:(

Ja da har jeg testet meg i dag morges med 3 forskjellige tester å idag så kom det en liten rosa strek frem på QR som jeg har fått negativt på siden lørdag.

Alt tyder jo på at jeg er gravid, men det viser seg jo kanskje at det var litt tidlig å teste da jeg begynte, fordi om jeg fikk positivt resultat på begge CB testene i helga. (Ingen av strektestene slo positivt ut)

Men ser jo og plusstegnet på CB blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går!

Det er nesten ikke til å tro for dette er bokstavlig talt klaff på første forsøk, vi bestemte oss for å prøve 18.februar og ca ei uke etter slo CB digital ut som positiv. Har veldig uregelmessig mens og, kan gå ett halvt år mellom hver gang så jeg hadde ikke så veldig store forhåpninger da vi satte igang...

Nå er jeg jo så livredd for å miste det, hva er "grensen" når du kan begynne å føle deg "trygg"?

Og når ringer jeg til legen, viss det er han jeg skal ringe til???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...