Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei, noen her som har erfaring med simo kombi 2005 modell? Tenker på å kjøpe av noen den vogna...
Mathias`mamma Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Tror faktisk det er 05 modellen jeg har..evt 04...er plutselig litt usikker :-) Er veldig fornøyd med den jeg borset fra at den veier et tonn!! Men det er faktisk det eneste jeg har å utsette på den.
Murmeline Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Har ikke denne selv, men kjenner mange simo-eiere. Dette er et trygt valg!! Du vil nok ha en lettere vogn etterhvert, men nydelig trillekomfort for små babyer. (de fleste kjøper minst en vogn til uansett da;)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Har o5 modell. Er veldig fornøyd. Riktignok er den litt tung og stor å bruke ut og inn av bil, men vi kjøpte en lettere trille som bare ligger i bilen. Sønnen min på 2 år bruker vogna til soving i barnehagen hver dag, og han har veldig god plass. Dessuten er den helt flat i liggestilling. Synes det er et godt valg!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 JA! Anbefaler den på det varmeste... skikkelig god vogn! god å trille og komfortabel for de små søte.. ;o) MEN ja, den er tung.. Veier en 20kg, men er jo kun ut og inn av bilen man løfter slik da.. ;oD er kjempe fornøyd med valget vi tok i hvertfall angrer ikke ett sekund... ;o)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Det høres bra ut. Da tenker jeg vi slår til på den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå