Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 hvor lang tid tok det fra dere søkte til den kom på konto? Man skal jeg søke etter uke 26...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Bare søk så fort du kan... De er jo såååå treige!! Fikk en bekreftelse på termin hos legen, det holdt. Regner med de har samme retningslinjer i Asker og Bærum! Jeg søkte i uke 21 eller noe sånt,og får pengene inn i morgen. Er 28+4 så det tar sin tid...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg søkte i uke 23 eller noe,men man får dem ikke før man er over 26 uker,og pengene var inne på kontoen min i uke 27...så hos meg gikk det fort..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Dere som får engangstønad! hvor mye får dere og er det likt til alle? hvilke kriterier? osv
Xzux Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg fikk den 2 dagar etter jeg søkte ca. Jeg søkte vell i uke 28. Tror de kan overføre med en gang de har behandla søknaden din. Nå bor jeg på en liten plass da, så de har det vell ikke så travelt og sånn..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 om du ikke har rett på fødselspenger får du engangstønad.. er på 33500 kr. er likt for alle ja..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg var sendt ute, søkte i uke 36.. Sendte søknaden på onsdag og pengene var på konto på mandagen,ble skikkelig imponert
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2007 hmmm men forrige gang forstod jeg det som at bekreftelsen på termin måtte være av ny dato, rundt uke 26. For de er vel redd for at man skal få engangsstønaden også går ikke graviditeten bra likevel liksom, eller? hmmm,.....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Ring dem og hør. Mener Asker og Bærum har flyttet sammen og da burde de jo ha de samme retningslinjene eller?? Uansett holdt det med "gammel" bekreftelse for meg
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2007 Ja da skal jeg ringe og høre! Husker jeg fikk de fort sist gang, og da søkte jeg når jeg var 26 uker... mener at de ikke behandler søknaden før man er 26 uker på vei, uansett når man søker... men skal ringe og spørre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå