Gå til innhold

November: Hvor mange timer sover Du iløpet av døgnet?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Sover du noe på dagen? Og hvor mange timer i strekk på natta?

 

Jeg sover ikke på dagen, og stort sett 6-9 timer på natta.....-men ikke i strekk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover mellom 9-12 t fra kveld til morgen (formiddag). Men det er mange "avbrekk". Det lengste jeg får sove i strekk er 4-5 t. Men de fleste netter blir det ikke mer enn 3 t i strekk. Hender av og til at jeg sovner en stund mens jeg ammer småen på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover ca 9 timer om natten. Men får som regel ikke mere enn 3 timer sammenhengende søvn. Og jeg sover ikke på dagen, det får jeg ikke til, så jeg får nok søvn om natten, selv om det ikke er sammenhengende..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg må sove på dagen siden min lille ikke alltid lar meg sove mer enn 4,5-5 timer på natta (og ikke i strekk). Heldigvis har vi også netter der jeg får sove opp mot 7-8 timer tilsammen og da sover jeg ikke alltid på dagtid. Det er dog litt avhengig av dagsformen. Av og til er jeg trett selv om jeg har sovet 7 timer på natten. Det er nok mer slitsomt når man må sove korte strekk selv om det tilsammen blir passelig antall timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sove vanligvis 3-5 timer i strekk på natta, og i to omganger. Legger meg ca 11-12 og står opp i 9-tida, etter morraflaska som vi tar i senga.

 

Tar noen ganger en dupp på dagen hvis jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.... skjønner nå at jeg har lov til å være trett ja...

Her er det kun soving mellom 4-6 timer hver natt.... Og jeg suller meg aldri til å sove om dagen heller.....

 

Kanskje jeg burde gått lagt meg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...