Gå til innhold

November: Hvor mange timer sover Du iløpet av døgnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sover mellom 9-12 t fra kveld til morgen (formiddag). Men det er mange "avbrekk". Det lengste jeg får sove i strekk er 4-5 t. Men de fleste netter blir det ikke mer enn 3 t i strekk. Hender av og til at jeg sovner en stund mens jeg ammer småen på ettermiddagen.

Jeg sover ca 9 timer om natten. Men får som regel ikke mere enn 3 timer sammenhengende søvn. Og jeg sover ikke på dagen, det får jeg ikke til, så jeg får nok søvn om natten, selv om det ikke er sammenhengende..:o)

Det hender jeg må sove på dagen siden min lille ikke alltid lar meg sove mer enn 4,5-5 timer på natta (og ikke i strekk). Heldigvis har vi også netter der jeg får sove opp mot 7-8 timer tilsammen og da sover jeg ikke alltid på dagtid. Det er dog litt avhengig av dagsformen. Av og til er jeg trett selv om jeg har sovet 7 timer på natten. Det er nok mer slitsomt når man må sove korte strekk selv om det tilsammen blir passelig antall timer.

Jeg får sove vanligvis 3-5 timer i strekk på natta, og i to omganger. Legger meg ca 11-12 og står opp i 9-tida, etter morraflaska som vi tar i senga.

Tar noen ganger en dupp på dagen hvis jeg er trøtt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...