Gå til innhold

prøver her inne og eg...ang søvn....


theodormamma

Anbefalte innlegg

mini er snart 8 mnd... pleier å legge seg i 20-21 tiden.... våkner mange ganger om natta( men det er en annen historie) vi står opp hal 8 . han pleier å sove i to perioder på dagtid.

MEN idag var vi oppe kl 7. han har bare sovet en periode tidlig på dag....var så trøtt nå at han sovnet 1830..... Er dette krise mon tro??? må jeg belage meg på å stå opp 5??? ehh... burde jeg ha prøvd å holdt han oppe??? eller var d rett å legge han??? hva synes dere??? noen med erfaring??? please help litt..

 

ellers er eg julimamma som ikkje har vore noko særleg aktiv her inne.... ser ut som de har da koseleg....kanskje eg skal vera her meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn til den koselige juli-klubben :)

 

Tror ikke han kommer til å våkne veldig tidlig, men jeg kan jo ta feil?!

Igår sov mitt lille troll "bare" 1 t 20 min tilsammen (først 20 min deretter 1 time maaaange timer seinere) og det er lite til å være henne..

 

Hun sovna med en gang vi la henne rundt 19 og sov heeele natta!!! Så det er kanskje håp??!! Krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei datter på 8 mnd som har fast leggetid 18.30..det er veldg tidlig..men umulig å holde henne oppe...og jeg ser ingen grunn til å gjøre henne så trøtt at hun sovner på meg..kjedelig med den vanen...jeg syns du gjorde rett i å legge han klokka 18.30..så kan du jo se i morgen når han våkner :)

 

her våkner hun iblant i 5-6 tiden..da gir jeg henne bare en flakse med melk og legger henne igjen..så står vi opp klokka 8-9 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte deg jo litt inne på Småtroll...

Jeg tror som sagt ikke at det gjør noen ting at han stod opp tidligere enn vanlig i dag. Forrige uke måtte vi vekke Karsten en god stund før vanlig tid fordi vi hadde en avtale, han ble derfor trøtt og sovnet endel tidligere på kvelden. Men dagen etter var leggetidene helt som vanlig igjen. Så det går helt sikkert greit.

 

Hjertelig velkommen inn hit til oss. Er vel litt mer aktivitet på Småtroll, men her inne er det mye koseligere. Skjønner godt at du er anonym på Småtroll, er i blant enkelte som ikke er så trivelige der. Men her er det ingen ekle mennesker! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...