Gå til innhold

gravid eller.... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm denne uken, eller hadde siste mens den 29. januar ca.. vet ikke helt når ikm er da.. :(

men håååper på å være gravid, er kvalm om kveldene, magen er helt rar, blør neseblod, og har øme pupper... heller brystvortene er øme...

noen som har det lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei:)jeg har ikke ikm før om en uke,men jeg er oppblåst,blør neseblod..håper d er et godt tegn for oss begge:)

Skrevet

Ta en test så fort som mulig! :-) (Ialle fall du som ikke har hatt mens siden januar...) Sikkert litt tidlig for Lille My ennå :-)

Lykke til begge to!

Skrevet

tok en test her på mandag, tror jeg.. eller før helgen, men der kom det ikke opp noen streker.. den var da tydeligvis ødelagt... :(

men ska teste på onsdag.. :) altså neste, hvis ikke mensen er kommet enda... men jeg har en god følelse.. :)

Skrevet

Hei jenter....venter IKM på fredag eller lørdag...gruer meg....vil ikke finne ut at jeg IKKE er gravid.

Men lurer på? Hva mener dere med neseblod? Har en del blod i nesen, merker det når jeg tørker meg og sånn. Men det renner ikke, gjør det det på dere???

Har ellers en merkelig magefølelse og ingen matlyst på ettermiddag og kveld...tisser mye, men har ikke ømme pupper. Må jeg det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...