mammatør Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har lest mellom 7-10 dager, 10-14 dager, og flere forskjellige tidsintervaller som er normalt. Gutten min er 12 dager nå og det er ingen tegn til at den faller av.. Hvordan forløper det, blør det litt kanskje? Taknemlig for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei . Her tok det ti dager før den falt av. Da var det helt tørt, så ikke noe blod . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klar for #2 Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Her falt den av på søndag, blir ni dager det. Ligger litt blod igjen i navelen, men helsesøster sa det ikke gjorde noe. Den falt av etter at han hadde badet. Før det hadde den vært litt løs i kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HDEO Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Det tok 15 dager hos min sønn før det ramlet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 7. mars 2007 #5 Del Skrevet 7. mars 2007 Her falt den av etter en uke, men det har blødd litt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 6 dager her, og litt blod etterpå.. Navelstumpen oppdaget jeg plutselig at var løs inni bodyen, så da fikk vi fjernet den og renset litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå