Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 uff a meg... Ingen tro på at jeg får noen av disse jobbene siden de trengte folk før min permisjon går ut. Men det var no greit å komme igang, har tenkt mye på dette. Andre som vil skifte jobb før de kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg må ha ny jobb!! Hadde bare vikariat som gikk ut rett før permisjonen min begynte.. Har allerede vært på intervju jeg og venter i spenning på om jeg får den eller ikke. De skulle ha 4 faste og 2 vikarer og hadde 14 til intervju, så er en bitteliten sjangse! Får svar i slutten av mars, ikke lenge til..... Masse lykke til med jobbsøkingen!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Oi, lykke til med jobbsøknadene! ) (Jeg må nok tilbake i min jobb, fikk utdanning betalt av jobben, så jeg har bindingstid...Men snart ferdig med den, da!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Jepp, jeg og søker jobb, ferdig med studier nå i mai så da må jeg jo finne meg en jobb. Ikke lett, har lite arbeidserfaring, har studert lenge, men åper jeg får presset meg inn et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå