Miraculix Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei vennen min :-) Hvordan går det med deg og kjæresten? Hva har skjedd i det siste? Helt ør og rar de siste dagene, så kan hende jeg har spurt før.. ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hei vennen :-) Det går veldig fint med oss. Er i EL tider nå, noe han vet, han ville ha sex fordet=) Så ting går i riktig retning her. Hvordan går det med dere? Kan ikke være lett for dere stakkars. Er du helt sikker på at det gikk galt, eller kan du fortsatt være gravid? Krysser alt jeg har for at det går bra på utredningen, og at de finner ut av noe. Din tur til å bli mamma nå, det fortjener du så veldig! Klem=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 helluuu;-) Hvordan går det med deg?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 det er så lenge siden jeg har vært her og jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd med deg junesus???er du grvid eller har vært? går det bra med deg??
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Hei du:-) Ja, jeg fikk positiv grav. test den 12 jan. men begynte desverre å blø torsdag sist uke. Så det gikk nok galt. Skal til lege på torsdag for å se hva som foregår oppi der.. Hvordan går det med deg?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 det går sånn tålig med meg ja... har funnet en stor syste på egg lederene min i dag.. så der har jeg vell funnet en liten forklaring på ting... og så fant de noe anna men kunnde ikke si hva det var, så de sender meg på sykehus i morgen for hcg test og alle blod prøver for og beg på utredning... så det er vertaflt litt positivt på en ,måte..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 men du kan jo være gravid fordi du har blødd er det mye?? jeg tror det går bra,, har du testa på nytt??
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2007 Ja, det er jo deilig å "komme inn i systemet" for å si det på den måten. Bli litt klokere :-) Hmm, syster er vel ganske vanlig, så så fort du er kvitt den så skal vel ting gå litt greiere, vel?
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2007 Ååå, så supert at du er kommet inn i riktig tid i både syklus og kjæreste :-) Dette blir en spennende tid!!! :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 ja det re veldig vanlig men denne var mongo stor,,hehe. tok godt over halve livmora.. var 37,5 i diameter.. kan si den merkes ja..hehe.. men når den er ute skal jeg få en mensen som de setter i gang på piller og el. så da skal du se den sitter.. å langt er du på vei da? må vell nesten være 9 uker?? håper det har gått bra da, har du snakka med legen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Ja veldig spennende!=) Vi skal flytte inn i sambo sin leilighet, der det er et barnerom, så tror nok at det blir en liten spire etterhvert =)
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2007 Det er mindre enn enn vanlig mensen, derfor vil jeg ha det sjekket opp. Tror det er gått galt. Har tatt ny test (igår) og den er fremdeles positiv, men ganske svak. Burde vært sterkere nå isåfall, hadde vært 7 uker. Men alt er definitivt ikke kommet ut der inne, blødde ca ett bind om dagen i tre dager, deretter litt blod når jeg tisset. (ikke i urinen altså) og det mener jeg er altfor lite. Men legene mener jeg bare skal vente på at resten skal komme ut. Men nå har jeg ikke blødd i det hele tatt., så skjønner ikke stort, kan du si.. Men når testene er så svake er nok håpet borte for denne gang.
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2007 Å så gøy!! :-) Håper vi får en "match" da, så kan vi følge opp hverandre :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Håper at du fortsatt er gravid, hvis ikke håper jeg at de kan hjelpe deg raskt på volvat. Da skal du nok se at det ordner seg om ikke så lenge. Det blir nok fint å finne ut av hvorfor ting er som de er.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Ja det håper jeg også på!!=) Det hadde vært gøy. Krysser fingrene for at vi begge er gravide innen 2 mnd! Hvor bor du hen igjen? Er treff for mannen ikke klar-jentene 21. mars, i Oslo. Hadde vært utrolig koselig om du kunne/ville ha blitt med!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #17 Skrevet 6. mars 2007 ja, men jeg har troa på deg:) og deter jo mulig så vi får bare krysse alt vi har:)
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2007 Ja, jeg håper litt i smug :-) Men tror nok sjangsen er liten, for føler meg jo ikke særlig gravid. Men vi får se til torsdagen :-)
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2007 Ja, det hadde vært moro, jeg skal se om jeg får det til, jeg :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. mars 2007 #21 Skrevet 6. mars 2007 ja krysser fingrer og tær for deg:) si åssen det går da:)
Miraculix Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. mars 2007 Ja, dere skal få en skikkelig oppdatering/forklaring på hva som skjer ;-) Det lover jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå