-carina- Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det sånn hjemme hos dere også? Først fikk Karsten 4 smokker, en stund var vi nede i bare 1 smokk, men lenge har han hatt 2 smokker... Nå kjøpte jeg 6 smokker med navn på, da kom en til av de gamle til rette, så nå har han 3 av dem. Men nå er 3 av de med navn på sporløst forsvunnet... Hvor blir alle smokkene av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Kanskje han som sitter inne i vaskemaskinen og stjeler sokker har tatt dem??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Hi, hi... Ja, det er det jeg har lurt på... Karsten og jeg har stukket hodet inn i vaskemaskinen og ropt på ham for å spørre. Men han var merkelig taus! Men taushet er kanskje et tegn på skyld?! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Det skal du ikke se bortifra, de er ganske så sleipe. Kan tenke meg at den akkurat nå sitter og stapper smokkene til Karsten inn i munnen på ilsinte små sokkemonstere som ikke vil sove....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2007 :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 6. mars 2007 #6 Del Skrevet 6. mars 2007 Da skal jeg jammen lete der imorgen! Takk for tipset!! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. mars 2007 #7 Del Skrevet 6. mars 2007 her finner jeg kanksje 2 av 12 hehe... plutselig er de under madrassen..i bilen..tja..overalt hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theodormamma Skrevet 6. mars 2007 #8 Del Skrevet 6. mars 2007 skjønne skjønne.... her og... ha sikkert kjøpt 20 tesammen... veit kasnkje kor 5 stk e.... enten kan de gjøyma seg sjøl, elle so e da eg som e svimen.... eg går for d fyrste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå