Gå til innhold

Litt bekymra!


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

Lille gullet mitt har vært syk i 1,5uke, er mye bedre. drikker veldig bra. begynte å spise godt men nå nekter han grøt igjen. bare snur å vrir på hode. lukker munnen. har alltid vært glad i mat. er det noe jeg bør bekymre meg for.? i tilegg så klør noe veldig har fått 2 tenner kan det være flere på vei? hilsen en litt frustrert og bekymra mor. håper på noen tips og råd. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Stakkars lille Thomas...

Jeg tror kanskje det er vanlig at de spiser litt mindre dersom tennene er på vei, hadde tenkt å legge et innlegg og spørre om det selv her. Så lenge han drikker bra og har nok med våte bleier i døgnet så er det vel greit. Du kan jo eventuelt ta en ekstra veiing på helsestasjonen for å følge med på vekta... God bedring! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går over. Snuppa fikk ut to tenner i dag, dermed har hun spist som en hest! Så det er nok det med han og:-) Og matlysta kommer nok når formen kommer seg mere skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende svar. håper disse tennene kommer snart. han drikker bra med melk og vann så da får vi se. dere er gode å ha. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med noe han kan gnage på, det lindrer ømme gommer :)

 

Knekkebrød, brødskive eller kjeks er fine å tygge på!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...