Gå til innhold

Flere spente frøkner her med IKM i morgen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oiii..Gratulerer med positiv test!! :oD Såå morro!! Du er nok gravid da!!

Kjempe spennende om TR kommer her i morra...Om den ikke gjør det, får jeg ta en test. Klarer nok ikke vente.. Får håpe du bare spotter litt p.g.a en spire da, miriam! Siden du er kvalm...LYKKE TIL!! ;o)

Tja.. vet ikke helt hva jeg håper på jeg da :)

Håper egentlig litt på en helt normal mens etter ma.. siden har hatt EN mens siden ma, men den var veldig merkelig..

Men blir spennende å se imorgen ;)

Noen symptomer der da ?

Jeg har hatt 2 mens etter MA..de har vært kraftigere en vanlig begge to..Eller så er det bare at jeg har følt med liksom..Men har vært mer smerter hvertfall.

Jeg har vært VELDÌG trøtt og sur den siste tiden. Hard mage, og mye luft. Og har hatt mye utflod..(unnskyld detaljene..)

Men orker ikke håpe på noen ting før jeg får en positiv test eventuelt..Blir så skuffa hvis jeg girer meg opp..:o)

Annonse

Skjønner :)

Jeg har hatt skikkelig humørsvingninger i det siste, men det kan jo også komme av premens.. hehe :)

Er veldig kjedelig å få en negativ test.. ingenting som er værre!

Vet ikke heeeelt om jeg har ikm imorgen da, siden jeg aner jo ikke om syklusen min er tilbake til normalen etter ma.. men må jo teste imorgen tidlig ! :)

Skal krysse armer og bein for deg!!! :o)

Håper den sitter :o)

Jeg skal teste i morgen tror jeg..Kommer litt an på hvordan jeg føler meg.

Gruer meg litt til å bli gravid igjen også jeg..P.g.a Ma..er så redd for at jeg skal gå som ett nervevrak i 9 mnd for at noe skal være galt.

Får håpe jeg får en ro over meg når og hvis det skjer..Man skal ha mye å tenke på tydeligvis...:o)

Ja det er det jeg og er så redd for..

Hadde en sa i juni og, så jeg var litt "forsiktig" med å glede meg og sånn igjen sist gang.. Men så gikk det jo 12 uker da, og var så sikker på at NÅ satt den.. men atter en gang gikk det galt..

Men får håpe det går bra for oss begge to neste gang :)

Ja,det håper jeg også!!

Hvordan går det i dag? Har du testet? Jeg har ikke fått tr enda...håpe,håpe.. ;0)

Skal prøve å vente med å teste til fredag..For da kommer mannen..Godt å ha han i nærheten uansett hvordan det går.. :o)

Kjempe lykke til i dag da!!!!!!!

Klem

Jeg testet negativt imorges :(

Men jeg har jo ikke fått mensen enda da.. hadde skikkelige mensmurringer imorges, og var sikker på jeg fikk mensen men ingenting enda..

Må si ifra hvordan det går med deg da! skjønner ikke at du orker å vente til fredag.. hehe :)

hehe..Ja,det er ikke lett å la vær å teste..Men er lei av å bruke så mye tid og penger på negative tester.. :o)

Så får vente i spenning noen dager til..:o) Men tanta dukker sikkert opp snart! Har murringer her også.

Så spennende da,syllan..Krysser fingrene for at du er gravid..:o) Virker jo lovende med symtomene ;o) Ta en test!! hehe..

klem

Annonse

hehe vææææ tørr ikke... + at testene er svindyre som du seier..hehehehe.. er litt lei av å gå amok på apoteket...hehe di begynner vell å lure snart... kansje di innfører tester på blå resept for testegale..hihihihi

nei tror jeg skal vente til mandag:)...trallalala hvis jeg klarer...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...