Gå til innhold

Klær for hjemreise...

Anbefalte innlegg

Jeg var og tittet på babyklær i helgen, og fant en nydelig sparkebukse i velur. Men jeg lurer på om det kanskje blir for varmt.. Datteren min på 4 år kom i mars, da var det fortsatt kaldt og snø. Hun hadde på seg en sparkebukse i velur og hjemmestrikket ulldress. Jeg har nå termin 19. mai, da det både kan være varmt og kaldt. Hva skal dere ha på babyen når dere reiser hjem?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8513780-kl%C3%A6r-for-hjemreise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha 14. mai, og som du sier er det ikke lett å vite hva slags vær og temperatur vi har i vente da.

Jeg regner med at jeg kommer til å kle på den lille body, strømpebukse og strikka klær. Så kommer jeg sikkert til å legge et teppe over h*n.

Det tar oss 1,5 min. å kjøre hjem så det burde vel strengt tatt holde. Hvis været er fint og formen min god kan det faktisk hende at vi går hjem, og da vil h*n ha dyne i vogna.

Har egentlig ikke begynt å tenke så veldig på dette ennå, men sånn i farta er det det overnevte som høres mest logisk ut akkurat nå. :-)

Jeg har også tenkt på det der, kan jo være så variabelt det maiværet... Jeg tror jeg tar med body, strømpebukse og et ullsett vi brukte til førstemann. Tar kanskje også med en vanlig bomullsbukse -og genser, i tilfelle det er for varmt for ull. Vanskelig- husker liksom ikke helt hvor små de nyfødte er og hva man egentlig kler på dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...