Gå til innhold

Hvorfor bruker dere ikke postkassene?

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig mange private meldinger her inne, der folk roper etter hverandre...

Er det ikke derfor vi har fått postkasser da?

Når det er så mange slike mld havner fort de andre innleggene nede på side 2....

Vel, bare et lite hjertesukk fra meg:-)

(Ikke store "problemet" men...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8513628-hvorfor-bruker-dere-ikke-postkassene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig enig med deg Sunniva:-)

Jeg har foreslått at jentene her inne lager en kort profil og åpner postkassen sin for private meldinger, men det er visst en del som ikke ønsker det (uten at jeg helt har forstått hvorfor...)

:-)

Skjønner godt både den ene og den andre jeg.

Spesielt når jeg hører at folk blir bombadert med usmakeligheter på postkassene sine.Da synes jeg det tar seg bedre ut at folk får stå for hva de sier her inne !

Men helt enig vedrøerende at all ropinga kan ta plass til tider...

Men man velger jo...

:0)

Hilsen

Hvis jeg har et personlig spørsmål til deg "Vilsågjerne" synes jeg det er greit å sende en pers. post om det i stedet for å rope på deg på forumet.

Å stå for det man mener gjelde vel uansett, enten man gjør det her eller der - men direkte medlinger hvor man ønsker å si ifra om at man er såret, at noen har gått for langt osv. kan man godt gjøre privat. Det angr tross alt ikke andre enn dem det gjelder...

Enig?

På mange måter kan jeg være enig med deg snøfilla.

Men så lenge folk tydeligvis ikke kjenner på annet enn sine egne grenser,må jeg si at jeg velger å avstå fra profil og postkasse bruk.

Fordi at ordvekslinger noen for eksempelvis ikke tør å stå for til meg på nett,trenger de da heller ikke putte i postkassa mi.Saken er ganske enkel,ikke sant?Du vil vel heller ikke poste noe i postkassa til noen,som du ikke mener tåler dagens lys på nett?Nå ser jeg selvfølgelig bort i fra all personlig info,som mail,telefonnummer osv....

Det må jo også sies at vi står for egne valg her inne.

Jeg har ikke profil,men kan like vel motta post faktisk.

Dette gjør man ved å legge til andre brukere som "venner".

Forhåpentligvis er vi alle venner her inne.Selv om jeg oppfatter mange som temmelig hårsåre og på hugget...:0)

Annonse

Synes det må være en privatsak man putter i poskassen til hverandre, det er vel derfor de er til..?! Og det som angår meg og en annen trenger faktisk ikke å angå noen andre (så sant man ikke er veldig nysgjerrig, da).

;-)

Krigen vil alltid ligge der mellom de det gjelder vet du.

Og en havner på en måte på samme "nivå" om en lar det gå særlig videre.

Nysgjerrigheten får vike fra min side,for jeg har intet uoppgjort med noen.

Heldigvis må man kanskje si.For noen har jo evnen til å både bytte nick og signere anonymt på enkelte fora som det passer dem...Og da er det jo helst for å spre dritt antar jeg...

Det er vel best at at alle kan stå for eget brøde,og ha sitt på det rene.

Dette gjelder både de som poster pm og de som velger å avstå.

Så lenge en vet at man ikke har tråkket noen på tærne,er vel alt greit?

Jeg tror faktisk så godt om folk at det å lage faenskap ikke blir noen hobby her inne...Og det håper jeg virkelig er tilfelle.

Hilsen

Hmm, sterke meninger om dette skjønner jeg.

Blir bare lettere irritert over at alle disse meldingene tar opp så mye plass jeg... Ikke noe annet enn det.

Og JA, jeg er irritabel over det meste for tiden jeg, hehe.

(Er så utrolig greit å ha noe å skylde på!!!)

Så alle skal selvfølgelig få gjøre som de vil, var bare et lite sukk/tips:-)

Godt vi alle får lov til å velge !

Uansett tror jeg feilen ligger i systemet på bim.

For mange av meldingene går jo på det at den ene eller andre har sendt post...Så da må det jo ligge en feil en plass som gjør at brukerne ikke får mld om det når de logger på ?

Hilsen

Enig med å bruke postkassen. Om man får dumme meldinger der, kan man faktisk klikke på en link som sperrer den personen fra å sende deg meldinger... :-) Det er vel ikke så mange "stygge" mennesker her som sender stygge mail? Det kan i allefall ikke jeg forstå. :-) Må må oppføre oss ordentlig og voksent her :-)

Annonse

Ja, klikk på "din egen side" til venstre her i det gule feltet.

Du kommer egentlig rett inn der når du logger på her på BIM :-)'

På høyre side står det Postkassen din

Du kan lage egen profil. Om du klikker på min signatur under her - så kan du f.eks se min profil. :-)

Greit med egen postkasse. Der kan man også utvikle ett vennskap, i og med at man kan sende hverandre private mailer, og etter hvert kanskje gi hverandre msn adressen om man ønsker.

Jeg synes i allefall det er fint å få koselige mail :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...