mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Gått opp 16 kg... Hadde en del fra før av og da... Usch detta skal vekk!
shr&e&lillesusanne Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hvis man får til amming, er det til god hjelp. Man skal ikke slanke seg, men spise godt og variert i barseltiden også. Jeg gikk opp 25 kg med første... Ser ut som om det kan bli noen kg nå også, la på meg mye i begynnelsen, jeg.. Om det går sakte, som det bør, så går det jo av - om man da ikke koser seg med lade og kake hele tiden, da=) Går så bra så
solegget sprekker til påske Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 opp 4,5 kg i uke 37... snart i mål... har kastet opp hele svangerskapet og tror jeg hadde foretrukket noen kg ekstra på baken . ...
Jente1980 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Har lagt på meg ca 4 kg og begynner på uke 37 imorgen. Men hadde god polstring fra før av;) Tror man legger på seg det som kroppen trenger for det meste. Stoler på at kroppen regulerer dette fint selv!
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 9 kg her, og har så dåelig matlyst for tiden. Ingenting som frister...
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 I veke 37 hadde eg gått opp 13 kg. Er no i veke 38 og har faktisk gått ned ein halv kilo...
♥Spirevipp♥ Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Er i uke 33 jeg og hadde lagt på meg 10 kg på forrige kontroll...det er da snart 4 uker siden! Regner med at det blir noen kilo til, men tenker ikke så mye på det! Det er så veldig forskjellig fra person til person, og det forsvinner jo en gang!
lilleminni Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Uke 37 nå, har gått opp 10 kg...men bare 2 kg den siste mnd da, så regner ikke med å gå opp særlig mye mer nå:-) Mesteparten forsvinner vel rett etter fødselen.... Håper jeg!
Baila Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Eg har gått opp 16kg, og kom nettop til uke 38. Eg la på meg likt sist gang også, og brukte 1 1/2 år på å bli normal igjen. Måtte ty til trening og sunn kost. Så denne gangen skal det raskt vekk, på en sunn måte Glede meg til å jogga å trena igjen. Sjøl om det blir TUNGT. ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå