Gå til innhold

Hvor skal dere føde da???

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus...Til nå er det født 3 tvillingpar der..Gleder meg masse..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei..

Fredrikstad på meg også(",) Skulle ønske vi var midt i Mai allerede, føler meg klar for å møte de..!

Skrevet

Sykehuset i VEstfold, avd Tønsberg!

Skrevet

Haukeland, Bergen, 18. juli..eller helst litt før:)

Skrevet

Tønsberg på meg... i juli omtrent.

Skrevet

da e d vell bare meg her i Nord? skal føde i Tromsø..eller der di måtte finne på å komme..kansje i sykebilen på tur til tromsø =)

Skrevet

Ullevål sykehus på meg!

Skrevet

Sus ( Stavanger) 14 sept.

Skrevet

Sykehuset Innlandet Lillehammer.

Skrevet

Ullevål på meg, termin 29.mai, så de kommer forhåpentligvis i begynnelsen av mai:-)

Skrevet

ulevåll på fredag her:-)

Skrevet

Hei.

Fredrikstad på meg også. Termin 27. juni.

Skrevet

fødte i fredrikstad jeg, hva mente du med til nå er det født 3 tvillingpar? Fra 2007 ?

Når jeg lå der i august kom det tvillinger et par dager før meg og et par dager etter meg (o:

Skrevet

Fødte også i fredrikstad i desember.

Skrevet

Hei!

Jeg kommer til å føde på Kirkenes sykehus,- forhåpentligvis i begynnelsen av juni. Og i Kirkenes fødes det i snitt 3 tvillingpar i året, så jeg føler meg jo litt spesiell...

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

hælledussen: ja,hehehe..i 2007 ja..kan jo hende det har kommet et par NÅ lissom..men jeg er der ganske ofte..så har lenge vært 3 par..to i januar og 1par i februar..er mange med tvillinger som fødes i fredrikstad..det er morro=)

Skrevet

Jeg skal føde på Rikshospitalet :-) Født der 2 ganger før og det er helt genialt, og unike jordmødre også :-)

Skrevet

Haukeland. Har termin 18 mai... men tror kansje at de kommer i slutten av april....

Skrevet

SUS, trolig i april

(Hjelp, det nærmer seg nå...)

Skrevet

Bærum sykehus på meg. :-)

Skrevet

Hei hei:-) Jeg skal også føde i Tromsø, bor i Narvik. Har termin 12. juni, men håper at de kommer noe før. Synes godt nok at jeg begynner å bli stor nå. Har en gutt på 1 år fra før, og vi vet at det kommer to gutter til. Synd vi ikke har termin på noen lunde samme tid. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...