Gå til innhold

En liten opdatering fra den treigeste høna i flokken !

Anbefalte innlegg

I dag er jeg på cyklusdag 18 (!), egget mitt er ikke klart ennå...(naturlig cyklus) -men det blir det! På fredag skal det ut - uten bedøvelse siden det bare er ett. Jeg har og ett egg i frysern, dette skal tines på søndag, og på mandag er det D-dag! Gleder meg med gru!

Fortsetter under...

Annonse

Vil bare ønske deg masse lykke til!!!!

Slenger inn litt babystøv, og håper det hjelper

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mange klemmer fra

Gjest Bjørnen Collargol

Da nærmer det seg med stormskritt :-)

Jeg venter på at det skal nærme seg, men i går var det ikke skjedd noe mere siden jeg var på UL på fredag så jeg skal inn og se på fredag igjen. Dersom det ikke har skjedd noe da blir det mest sannsynlig utsatt igjen.... Og jeg som håpet at vi skulle ruge sammen :-(

Ja, ja alt håp er ikke ute enda!

Klæm

Takk, jenter! Dere er virkelig god støtte! Ja, da er eggløsningssprøyta satt, nå er det bare noen få dager igjen... Kjenner det begynner å bli spennende!

klem fra meg!

Ps! Kos å høre fra deg igjen, Paddelora! Håper alt er bra med babyspiren! Du har nok struttemage du nå! Gleder meg til det er min tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...