Gå til innhold

Dere som fullammer...


Lillypia

Anbefalte innlegg

Foreldrestyrt eller selvregulering? Her er det vel 90% selvregulering, men det fører til at det blir ofte pupp. Sjelden det går 3t mellom måltider ja. Nesten bare natten det.....hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjølregulert... anna enn att æ passa på å gje ho rett før vi ska nån plass... e mye i perioda på dagn, ellers rolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så selvregulert her også, men jeg pøver å ikke gi henne pupp hver gang hun begynner å syte litt for det er ikke alltid det egentlig er det hun vil :-) Noen ganger i løpet av dagen kan det gå 3 timer men ellers er det nok mellom 2 og 3 timer mellom hver gang jeg ammer henne. På kvelden, før hun legger seg, er det somregel oftere. Legger henne i 21 tiden om kvelden og da er det ikke amming før mellom kl 4 og 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvregulert... bortsett fra hvis vi skal noe.. da legger jeg han alltid til puppen før vi drar slik at det blir lengre til han vil ha mat igjen når vi er ute og farter. Varierer litt på hvor ofte han vil ha.. noen ganger veldig hyppig og noen ganger kan han sove lenge før han vil ha mat igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvregulert. Her er det også bortsett fra hvis vi skal noe. Da gir jeg han litt mat før vi drar,sånn at jeg slipper amming med engang vi er kommet noe sted(feks byen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvregulert...her ammes det hver 2 time. Synes det er ganske slitsomt når det blir så ofte. Om natten ammes det da kun kl. 02, 05 også begynner vi morgenen kl 06.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det 2,5 timer mellom måltida har eg melkespreng. Det går meget sjelden 3 timer i mellom, ikke engang om natten. Det er vel 100% selvregulert. Har ikke engang prøvd flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvregulert....først nå den siste tiden har det blitt ca 2,5 til 3 timer mellom hver ammestund. Ammer en gang pr natt. ca kl 03. Sover da til syv, får mat og sover til halv ni.

Når jeg skal ut noe sted fyller jeg opp magen hans med mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg som styrer amminga, bortsett fra om morgenen egentlig. Men da har junior sovet hele natta og er kjempesulten! Da våkner jeg av at han ligger og pludrer i senga og når jeg kikker ned til ham så ligger han der og smiler til meg. : )

Deretter er det mat hver 3.-4. time utover dagen, og siste måltid er foreløpig mellom ni og elleve på kvelden. Det blir stort sett rundt 5 måltider i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvregulert...og det ammes ofte! Som regel en gang i timen ..(Jeg har prøvd å vente lengre enn 1 time, men hun gir tydelig uttrykk for at det er mat hun vil ha). . Sjelden det går hele 2 timer imellom... blir isåfall på natten- for da kan hun "slå til"med å sove 4 timer sammenhengende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett selvregulert, men hvis han sovner før 21.30 "vekker" jeg ham og skifter bleie og tilbyr puppen når jeg legger meg i tolvtiden. Sovner han senere lar jeg ham sove til han våkner i 1-2 tiden. Resten av måltidene styrer han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvregulert... hær går det alt fra 2 til 4 timer mellom hvert måltid på dagen... kan gå 5-7 timer mellon hvert måltid på natten hær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Selvregulert.

Eneste er at jeg prøver å gi han litt påfyll før jeg legger han ut for å sove. Dette gjør at han sovner lettere og sover lengre. Mer effektiv søvn både for han og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...