Gå til innhold

Dere som fullammer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske så selvregulert her også, men jeg pøver å ikke gi henne pupp hver gang hun begynner å syte litt for det er ikke alltid det egentlig er det hun vil :-) Noen ganger i løpet av dagen kan det gå 3 timer men ellers er det nok mellom 2 og 3 timer mellom hver gang jeg ammer henne. På kvelden, før hun legger seg, er det somregel oftere. Legger henne i 21 tiden om kvelden og da er det ikke amming før mellom kl 4 og 5...

Selvregulert... bortsett fra hvis vi skal noe.. da legger jeg han alltid til puppen før vi drar slik at det blir lengre til han vil ha mat igjen når vi er ute og farter. Varierer litt på hvor ofte han vil ha.. noen ganger veldig hyppig og noen ganger kan han sove lenge før han vil ha mat igjen.

Annonse

Her er det jeg som styrer amminga, bortsett fra om morgenen egentlig. Men da har junior sovet hele natta og er kjempesulten! Da våkner jeg av at han ligger og pludrer i senga og når jeg kikker ned til ham så ligger han der og smiler til meg. : )

Deretter er det mat hver 3.-4. time utover dagen, og siste måltid er foreløpig mellom ni og elleve på kvelden. Det blir stort sett rundt 5 måltider i løpet av dagen.

selvregulert...og det ammes ofte! Som regel en gang i timen ..(Jeg har prøvd å vente lengre enn 1 time, men hun gir tydelig uttrykk for at det er mat hun vil ha). . Sjelden det går hele 2 timer imellom... blir isåfall på natten- for da kan hun "slå til"med å sove 4 timer sammenhengende:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...