Gå til innhold

Hvordan er det med uke 11 gjengen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er EL forsinka, æsj. Har hatt EL-slim noen dager, men tempen hopper og spretter, så er livredd for at jeg ikke får EL denne mnd:(

Håper at alle dere andre får positive tester i neste uke!=D Har gitt opp litt denne mnd jeg...

Jeg har funnet EL på el-test nå på lørdagen som forventet (første pp jeg har testet), men så kom aldri el-slimet. Lurer på om denne testinga etter EL og all prøvingen har gjort meg så stressa at det aldri ble sluppet noe egg :o( Tiden vil vise, men jeg har ikke helt den store troen ettersom jeg har vært så å si helt uten slim i en uke

...men man vet jo aldri. Vi får bare krysse fingrene, og håpe det blir mange pos. tester i uke 11 :o)

Annonse

Nå er det 8 dager igjen-føles så lenge til!!!

Fikk 5 tester i posten i dag...hjelp det er vanskelig

å la de ligge i fred til neste uke!

Har fått verk i underlivet og i korsryggen.

Men det kan like gjerne være mensen som er på tur...men håper som alle andre her at det er av andre grunner.

Ønsker alle her lykke til og at vi sitter med brede smil i neste uke!!

tror jeg fannt el forje onsdag men det ble litt lite med sex da pga sambo jobbet mye...

men får håpe den sitter fordet=)

har litt stikking nederst i magen eneste, venter i spenning til neste uke nå jah, det er uutholdelig=/

fikk knall positiv test i dag tidlig jeg da.

så el er vel her i dag eller i morgen.

får se hvor mye sex det blir. har nettopp hjulpet en kollega med å flytte, så er jo heelt utslitte begge to.

*drepe flytting til 4.etasje*

Hei! Har fått "rare" bryster for første gang i prøvinga, de er liksom ikke ømme, men det brenner/svir/stikker i brystvortene, og de er litt hovne - så nå er jeg inne i et innbildt svangerskap, skulle ikke mer til! Men får holde håpet oppe! I dag fikk jeg murringer, stikkinger i siden, og det er jo noe jeg kjenner igjen, så nå er jeg jo helt sikker på at tr er på vei. Litt av en berg og dal bane dette gamet, gitt. Enda maaaaaaaange dager å vente, ikm mandag den 12.

Men, dere som har ømme bryster, kan dere beskrive følelsen nærmere? (går det ann..)

XXXX for masse positive tester!

Jeg har sluttet aa lete etter EL med tester, det ble for dyrt rett og slett, og det kan jo dra ut ogsaa, naar syklusen ikke garantert er som den skal denne pp. Men jeg mener jeg hadde ELslim noen dager fra midten av til slutten av forrige uke, og vi hekket vi, dagen foer jeg estimerte EL og to dager etterpaa. Saa jeg mener bestemt jeg er gravid, hehe....

Neida, bare haaper.

Annonse

Hei alle sammen...

Ser det er noen nye "fjes" siden jeg vanket her på bli gravid...

Mitt tips til dere alle er å tempe for å finne ut om dere har hatt EL. Det er veldig enkelt og ikke minst billig...

Man temper enten vaginalt eller i rompa med en gang man våkner på mårran. Tempingen må skje før du står opp. For det er Basal-temperaturen som skal måles. Denne verdien skrives på ark, eller puttes inn i en kurve på www.fertilityfriend.com

Når EL er overstått vil man se at tempen stiger fra 0,2-0,5 grader. Noen er heldige og får en slags tempdipp på EL-dagen. Da er det bare å hoppe i høyet...

Når man evt. har tempen etpar sykluser ser man hvordan kroppen fungerer. Man ser også om man har hatt EL og når EL var. Sånn at man lettere kan beregne IKM og ikke tro at man er gravid fordi mensen er en uke forsinket. Kan jo være at EL er forsinket og da forsinkes også mensen.

Se på min kurve på: http://www.fertilityfriend.com/home/scubagirl

Jeg er nå gravid i 18. uke. Har vært på ordinær ul og sett nurket både sparke og slå...

Lykke til og klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...