Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 hei.. når skal barnet legge hode sitt ned mot åpningen??? er 31 uker på vei...
trudiz Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 det variere....men eg kjente når min snudde seg med hode ned....kjende bevegelsene mer oppe i magen....med ribbeina. Blir kansje litt trang....tungt å puste å sånn... men den kommer seg når barnet legger seg ned i bekkenet og fester seg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 ja, men når er d vanlig?? hodet har lagt seg ned nå.. er d ikke tidlig da?? trodde at når hode var ned så kom fødselen til å starte snart også.. er d ikke d da??
Jente1980 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det varierer veldig når babyen legger seg med hodet ned! Jeg er i uke 36 og babyen ligger med hodet ned, men det har enda ikke festet seg. Det skjer vel fra ca uke 37 vanligvis, noe som også varierer. Veninna mi som er i uke 31 nå har hatt babyen sin liggende godt plassert med hodet ned siden uke 28 tror jeg. Så det er nok ikke noe fasit på dette;) Og en må skille mellom at den har lagt seg med hodet ned (noe som fort kan forandre seg!) og at hodet faktisk har festet seg;) Håper du ble litt klokere nå anonym!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Nei, det er ikke for tidlig, og har heller ingenting å si når det gjelder fødsel......
stinejinta Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 hei.. her har babyen ligget med hodet ned(er ikke festet da) siden uke 28. er nå i uke 37. kan også gå lenge til fødsel selv om hodet er festet i bekken.
blid og fornøyd! Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 på babyverden.no opperere de med ca 8 uker før termin som gjennomsnitt for når babyen snur seg. (Tallene/ca dato kommer opp hvis bruker terminkalkulatoren der) Min snudde seg på nøyaktig den dagen, ca 8 uker siden, men han festet seg ikke skikkelig før i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå