Hilsen Aud Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg venter og venter..... er så spent... Det er nå over 5 uker siden legen min sendte papirene til KK. Jeg er 13+3 i dag (termin 10.sept) og springer til postkassen like forventningsfull hver eneste dag....
Spekkhogger Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har fått, men det ordnet de da jeg var der til tidlig ul for noen uker siden. Før det ventet jeg og på brev i posten, men det var mye mer effektivt å ringe opp til dem for å høre når og om jeg hadde fått time ettersom de buker en evighet på å få det brevet i posten. Hvis du vil ringe er nr opp dit: 55 97 43 31 Jeg har termin bare seks dager før deg så er vel på tide at du får beskjed. Jeg har time rett før påske så du skal sikkert inn like etterpå =).
Sjubidua, j07 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk for en god stund siden.. 2-3 uker. Den 10 april skal jeg på UL, på KK. Er 13+3 no.
å nei ikke igjen! Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Har fått UL time i dag. Skal den 19 april.. Er nå 13 uker på vei. Har Termin 18 september.
majo Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 skal på ul 18 april. har foreløpig termin 23 september,men trur den vert forandra.
Hilsen Aud Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 Jau Jau, jeg venter fortsatt mitt brev:/ Får vel time til neste år eller no'. Grr...... (fra spøk til alvor.... at jeg ikke har fått enda,betyr det at jeg får seeeeeeen UL?) Om det ikke kommer innkalling i løpet av begynnelsen på neste uke, ringer jeg og etterlyser. Jeg ville helst ikke det, er ikke den som maser og sånn, men dette gir meg jo helt utolmodighetsanfall!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Jeg skal på UL 12. april, fikk innkallelsen for en uke siden. Jeg ringte KK og etterlyste den, da var den akkurat sendt i posten. Va veldig hyggelig hun jeg pratet med, så ikke tenk på at du maser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå