Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner slett ikke noen el! Jeg er kjempefrustrert og lei av dette tøvet. Tror nok at jeg har fått en lengre syklus da forrige pp varte i 37 dager. Jeg kjenner ikke antydning til el smerter helller, det bruker jeg jo å ha. Hvis jeg har fått en lengre syklus, vil jeg ikke få el før henimot helga. Det er vanskelig alt nå synes jeg. Jeg er gått fri for el tester og har ikke fått kjøpt nye. Jeg er av den typen som ikke er heldig med el testene. Har brukt veeeeeldig mange, men har, så vidt jeg husker, bare hatt utslag på en eneste test.

Så koselig at du spør etter meg da.

Det var skikkelig dumt for deg. Kjenner meg igjen i frustrasjonen, men har dog ikke så lang syklus som deg. DVS jeg har vannligvis hatt 30 dager, men nå er jeg som sagt på sag 15 og har ikke antydning til EL ennå. Jeg bruker å ha EL slim over manger dager, men har ikke sett noe til det ennå - merkelig! Som om vi ikke strever nok som det er !!! Har hørt om flere som ikke klarer å fange opp EL ved bruk av tester, så jeg hadde vel ikke de store forhåpninger, men det hadde vært greit å vite sådan noenlunde når i syklus sjansene er størst. Tror dog ikke jeg komemr til å bruke mer penger på EL tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...