Gå til innhold

Hva må til for å få reductil?


*snartklar*

Anbefalte innlegg

Jeg er 161 cm og veier 78 kilo...husker ikke helt hva BMI`en, men tror den er 30...har prøvd librakurs uten effekt, og nå prøver jeg å legge om kostholdet. dette er ganske vanskelig ettersom min samboer og datter er ganske kresne og ikke spiser hva som helst...

 

jeg går turer 3 ganger i uken (er student og bruker det meste av fritiden på lekser)...skulle ha begynt å trent, men føler ikke jeg har verken tid eller overskudd til det nå....

 

har slanket meg siden januar, men kiloene står som støpt. har vært hos legen og sjekket stoffskiftet og lignende, men alt var fint. han sier bare at jeg må begynne å trene....men mister liksom motivasjonen når det går så sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle spørre legen om det når jeg er ferdig å amme. har vært i samtale med legen tidligere angående vekta, og skulle prøve trening og endring av kosthold først. har prøvd det i 4 mndr nå uten å ha gått ned en eneste kilo, så da håper jeg at jeg kvalifiserer til reductil når jeg kommer neste gang.

Jeg er 157høy, veier 76kg. Veide 58 før jeg fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor lett det er å legge på seg, men så enormt vanskelig å ta av!!!!

 

Jeg veide 50 kilo før jeg ble gravid. Den dagen jeg fødte veide jeg 65 kilo, og dagen etter fødselen var jeg nede i 53. Og nå er jeg nærmere 80!!!!! TRAGISK

 

Gleder meg sånn til jeg blir slank igjen, men gudene må vite hvor langt inn i fremtiden det er. Håper det har skjedd noe til sommeren hvertfall, for jeg legger meg ikke på stranda med denne figuren her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg om en mnd, kan ikke si jeg gleder meg til det med denne kroppen, men...Veide 78 da jeg fødte, ungen veide 4,3, så jeg skulle egentlig ha veid mye mindre. Sitter som støpt gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må ha bmi på over 30 iallfall..

Og legen vil nok finne ut eksakt hva det er som gjør at en har bmi som er så høy og hvorfor en ikke går ned i vekt ved kost regulering.

 

Har selv gått på reductil, og de funker kjempe bra.

men eg gjorde en stor feil... Reductil stoppet apetitten min totalt, så da spiste eg ikkje heller, og endte opp med å gå ned 20 kg på 4 mnd, hihi..

Drastisk...

 

Virkningen av de avtok endel på meg etterhvert...

Og da jeg kom i forhold gikk eg ikkje på de lenger og la mye på meg igjen...

Så begynte eg på de igjen nå og virkningen nå er ikkje til skryte av akkurat..

 

Så legg om kosten og SPIS riktig selv om du ikkje føler for mat...

Så får ikkje kroppen sjokk når du begynner å ete igjen, hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...