Gå til innhold

Jepp, da har jeg vært hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fått konstantert bekkenløsning. Ble 100% sykemeldt ut svangerskapet. Forslag til nye hobbyer tas i mot med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikke babytøy,det gjorde jeg.Orket ikke å bevege meg så mye.Men fysioterapi kan hjelpe masse,har hjulpet masse på meg

Skrevet

Legen min ville ikke henvise meg til fysioterapaut siden jeg bare har 11 uker igjen av svangerskapet og det var lange ventelister. hun sa dessuten at hun ikke hadde særlig tro på det, vet ikke hvorfor jeg.. Men jeg fikk beskjed om å gå tur hver dag.

Skrevet

Strikke og hekle er greie ting å gjøre :o) Evt lage album, det syns jeg er moro... scrapbook :o)

Bake litt, jeg for min del øver meg litt på kaker og boller o.l. nå når jeg går hjemme hele dagene likevel... MEN lurt å skifte stue litt om du har mulighet for det...sunt å komme seg litt ut fra eget hus :o)

Lykke til videre..

Skrevet

Hei vil anbefale deg å prøve å ta akupunktur. Jeg har 8 uker igjen og går kun til akupunktur for tiden. Det dumme er at det koster litt, men jeg syns det absolutt er verdt det.

Når det gjelder hobby, så kommer jeg ikke på noen untatt strikking, men det er allerede nevnt her :-)

Skrevet

Kjøp et "stort" puslespill med 500, 1000 eller 1500 brikker:)

Det har jeg gjort, kjempemorro og ikke minst at du må konsentrere deg masse.

Skrevet

Jeg ble heller ikke henvist til fysioterapi. Lang venteliste her også. Fikk beskjed om å være i aktivitet så sant jeg orker slik at muskulaturen ikke ble svekket. Legen mener at svekkede muskler øker sjansen for problemer etter fødsel.

Har tenkt å bestille time til akupunktur da, fordi det har jeg hørt skal være bra.

Skrevet

strikking er nok heller uaktuelt, er ikke så flink med slikt jeg, men jeg fallt veldig for ideen om å kjøpe meg et puslespill ja:) Det er gøy!!!

Hvor mye vil en akupunkturtime komme på da? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...