Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I juni i fjor begynte jeg og få uregelmessig mens. Tok kontakt med gynekolog og fikk bekreftet pco i august. Fikk da beskjed om at jeg antagelig måtte ha hjelp til og bli gravid ved og stimulere frem eggløsning.Fikk mensen igjen i september, og har siden ikke hatt den.

Tok på nytt kontakt med gynekolog i januar siden jeg syntes det begynte og bli litt lenge siden siste mens. men hun beroliget meg med at det var helt vanlig med sjelden mens da man har pco. En stund ut i februar begynte likevel jeg og samboeren min og lure litt, og jeg tok en graviditetstest 23.februar. Den var positiv!!! Gjett om jeg var glad! Har riktignok vært sliten, men siden jeg jobber nattevakter har jeg trodd at det var derfor, ellers har jeg ikke hatt noen plager bortsett fra halsbrann og leggsmerter siste mnd. Men da man får beskjed om at man ikke kan bli gravid uten hjelp tar man ikke slike signaler, hvertfall ikke vi gjorde det! Nå er jeg verdens lykligste :) Selv om jeg bekymrer meg litt for ting jeg har gjort de 6 mnd jeg har gått rundt totalt uvitende om at jeg har vært gravid. Har jo drukket et par øl 3-4 ganger, men fastlegen min sier at det skal jeg ikke tenke på så da gjør jeg ikke det! Til dere alle med pco, det er hvertfall håp!!! Noen adre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8511906-en-liten-gladmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...