Gå til innhold

Flere som ikke kommer seg ned i buksene sine ennå?


Leola

Anbefalte innlegg

Er 1 kg lettere enn før fødsel men går fortsatt rundt i ei vero moda bukse sydd om til mammabukse *rødme*

Forrige uke begynte jeg skikkelig med slanking. Dvs ingen snop, regelmessige og sunne måltider + litt mer trim. Men får ikke trent så mye da sambo er vekke hver kveld hele uka utenom onsdag. gikk ned en liten kg forrige uke, og håper det fortsetter sånn, men jeg synes egentlig det går litt for tregt ja!Gleder meg til å gå i normale klær.Det verste er at det er ikke magen som drar mest, men det er rumpa og lårene *grine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært å kjøpt mæ ny bukse i dag... va lei av joggeklea... har ei svart bukse æ få på mæ ellers.... Rompa og låran e bidd støre og alt lausskinnet hæng over kantn... lekkert!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjem ikkje i buksene jeg brukte før jeg ble gravid. Har ennå 4 kg igjen.. Men har fått lånt noen fine bukser hos svigerinna mi da. Hos meg er det maven som er litt bolledeigaktig + at jeg har fått litt som sitter godt på hoftene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd en gang... Kjøpte meg noen nye. Mangler 10 kg.. og de sitter på hoftene og puppa. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn i noen av buksene mine.. det er mage, rompe, lår og hofter som er gedigent ennå!!!

Men i dag skal jeg trene "stram opp", så da regner jeg med de passer i morra... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesstv det e så enkelt som å tren stram opp en dag også passa buksan... KOFFØR I ALLVERDN HAR DU IKKE SAGT NÅ FØR!!!!!!!

 

Thihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke inn i buksene mine nei :( har mange kilo igjen jeg......... og med den godis spisinga er det neimen ikke rart heller ;) nå får jeg ta å skjerpe meg altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter nok der ja.. men jeg nærmer meg...Håper jeg.. Merker iallefall at de klærne jeg kjøpte rett etter fødsel begynner å bli store...

Men det går nok noen uker før jeg prøver gamle bukser igjen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en stund før jeg kommer inn i buksene mine ja. Her går det tregt. Er ikke så veldig flink til å holde meg unna snop heller da:(

Her sitter det rundt lår, rumpe og magen er forstatt "stor" og slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn i alle buksene mine men alle ser ikke direkte bra ut kan en si! Elsker min jeans som er lave på livet men med de håndtakene som har dukket opp i midjen ser det ikke videre lekkert ut! Hadde det ikke vært for dem så.... HMFR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at vi er flere! :) :)

Er vel tidlig ennå kanskje? Husker rett og slett ikke hvor lang tid det tok med 1 mann jeg altså.. Men har iallefall virkelig begynt på et sunnere liv nå da:) Så får jeg håpe det gir resutlater, for jeg har seriøst skikkelig sjokolade abstinenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...