Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Er det fint eller? Forslag til dobbeltnavn?
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Altfor søtt for meg, og føler det passer kun til prinsessejenter. Se for deg en kampsportjente som heter Lykke... Samtidig er det vel mange som heter det i Danmark, sikkert ikke bare prinsesser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Huff.. nei! Det er ikke engang et navn i mine ører!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Liker Lykke veldig godt! Pia Lykke Anna Lykke Mette Lykke Elisa Lykke Irmelin Lykke Ingelin Lykke Elvira Lykke
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Lykke Evelina likte jeg. Har tenkt på Lykke Emilie eller Emilie Lykke. Hvilket synes dere klinger best?
volve Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Lykke er fint og sprettent, og veldig poppis i Danmark. Jeg kjenner en jente som heter Sigrun Lykke og det synes jeg er fint fordi Lykke trenger et litt sterkt navn ved siden av seg heller enn et søtt navn som Emilie, mener jeg. Eller hva med: Ingrid Lykke Inger Lykke Trude Lykke Lykke Ingeborg Lykke Sunniva Lykke Maren Lykke Aurora - eller bare Lykke. man vet at man har gjort sine foreldre glad med et sånt navn.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Er det poppis i Danmark. Det visste jeg ikke. Vet du på hvilken plass navnet ligger? Takk for forslag til dobbeltnavn Men tror jeg liker Lykke Emilie best fortsatt. Noen andre som synes Lykke Emilie passer sammen? Eller blir det for søtt?
prøvekluten+3små Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 hehhe,for d første et veldig vanlig etternavn her i trondheim...for d andre..sorry,men minner meg litt om en hest:-D men for all del veldig originalt da!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Jeg ville iallefall hatt Lykke som første navn hvis du skal ha dobbelnavn.. Når jeg leser de forslagene med Lykke som 2.navn virker det mer som et etternavn enn mellomnavn..
Vicky 83 Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Synes ikke noe om Lykke. Er kanskje ikke så gøy for henne å hete det hvis hun blir en ung kvinne som liker å gå med mørke litt gotiske klær, naglehalsbånd osv..... Synes det navnet setter visse forventninger til jenta.
godiva med 3 gull Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 Min kusines datter heter Maya Lykke. Synes det er veldig fint.
beibiboom Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 Fint:) passer best som dobbeltnavn synes jeg, men da med Lykke foran. dersom man sier ..... + Lykke, høres Lykke ut som et etternavn synes jeg. Klinger ikke helt liksom.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #19 Skrevet 9. mars 2007 Vet om to søstre som heter Lykke og Lerke, vakre navn!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #20 Skrevet 10. mars 2007 nei for guds skyld ikke bruk det navnet!!! høres ikke ut som et navn engang...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #21 Skrevet 10. mars 2007 Lykke er et guttenavn og et etternavn!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #23 Skrevet 12. mars 2007 oj, trodde Lykke var et guttenavn jeg... men tydeligvis ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #24 Skrevet 12. mars 2007 Jeg synes at det er et OK navn i og for seg. Men det kan være belastende dersom ditt barn viser seg å bli psykiatrisk pasient med selvmordstanker eller av en eller annen grunn ikke føler seg særlig lykkelig....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #25 Skrevet 12. mars 2007 Minner meg om Trond Lykke, han Bunnpriseieren.. Så for meg er det ett etternavn. Dallete jentenavn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå