Gå til innhold

Første hjemmeulykken....


fjolla

Anbefalte innlegg

uff, dette var ikke noe gøy. Snuppa var så stolt for hun hadde greid å dra seg opp i knestående ved en lav vinduskarm jeg har. Hun satt der og strålte som ei sol og vinka til meg, plutselig så slapp hun med begge henda for å vise hvor stor hun var, og da datt hun selvsagt forover i stor fart og slo hodet mot varmeovnen som henger under vinduet. Jeg så hva som skjedde, men stod litt unna og rakk ikke å ta henne i mot. Første gang hun har hatt nå-har-jeg-kjempevondt-og-ble-litt-redd gråt, og det var hjerteskjærende. Går veldig fint med henne nå da :o) Ting skjer så fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm...mange små-ulykker i dag da.

Men det skjer jo så fort. Bra det gikk fint med snuppa di da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært skremmende for dere begge to... kan se henne for meg jeg. så bra at det går bra med dere nå.

 

regner med at det blir en del slike ting fremover, men gruer meg til det blir min "tur"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fælt så klønetete disse babyene våre skulle være i dag da! :-) Gikk det bra med henne? Noen kul eller blåmerker? Stakar, syntes så synd på henne, ser henne for meg der i vinduet stakar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, går veldig bra med henne, men er nok litt ekstra sutrete, er liksom ikke så mye som skal til (miste yndlingsleken sin i gulvet f.eks) før hun må ha litt "mammakos". Har fått en liten kul i panna, men ellers ikke noe. Ser henne for meg jeg også, så stolt da, men akk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da, stakkars jenta di!

Skjønner at babyene våre begynner å bli mer mobile, plutselig så slår/skader de seg alle sammen. Er ikke noe gøy når de små skader seg, altså! Godt det går bra med henne nå! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...