Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Sluttet på pillen i Januar - var da hos gynekolog & han fant ut at jeg hadde pco. Han mente jeg burde klare å bli gravid uten hjelpemidler siden jeg har en datter fra før. Hvor lenge må man gå på pergo før det klaffer & hvor mye koster det? Skal tilbake til gynekologen i april & har jeg ikke blitt gravid innen det har jeg lyst til å spørre om jeg kan få resept på de ...
mamman til snupp Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 En pakke med pergo koster ca 80kr, noen blir gravide første mnd og andre funker det ikke på i det hele tatt.
clodiz Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg fikk pergotime etter eg at hadde en spontanabort i høst! fikk resept på 2 omganger,og geldigvis så klarte eg med med ein:):) er gravid igjen,snart uke 12 og håper det går bra denne gangen. tok tab i 4-5 dager ,og fikk eggløsning 15 dager ette:) Lykke til...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Med sønnen min ble jeg gravid med pergo på første forsøk, nå prøver vi på nummer to og jeg er på tredje pergo kur. Bruk EL tester for å se om du får EL av deg selv - hvis ikke, så ville jeg begynnt på pergo så fort som mulig - ikke noe vits i å prøve å bli gravid hvis du ikke har eggløsning! Lykke til - det er jo tross alt mange med PCO som blir gravide, med og uten hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå