Gå til innhold

UL i dag - dreit meg ut ja...

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg var på Ul i dag jeg, og der fant vi ut at jammen så har jeg klart å ta dobbelt så lite sprøyte som jeg egentlig skal.... Hvordan har jeg klart det? Jeg som har vært så redd for å gjøre feil, lest alt tusen ganger, fått hjelp, og så driter jeg meg så til de grader ut. Jeg er så skuffet over meg selv, vet jo at jeg er klønete, men det får da virkelig være grenser.

Legen var ikke sur han altså, sa at det ikke gjorde noe, men da må jeg jo stikke mye lengre og kjøpe mer av disse dyre medisinene, det var ikke så mye å se der inne i dag, fem på den ene siden og to på den andre siden.

Så fra og med i dag skal jeg ha trippel dose! Og ny UL fredag.

En ting som var herlig var at den digre systen som har vært å eggstokken lenge er helt borte. Da ble jeg kjempeglad.

Kan jo også bli spennende å se hvordan kroppen reagerer på så høy dose sprøyte Menopur.....

Nå må jeg virkelig hvile ut etter en lang dag. Sukk, sukk.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8511333-ul-i-dag-dreit-meg-ut-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millerine,

Dette går helt sikkert bra.

Jeg er også spent for i morgen og UL - den første dosen jeg tok med sprøyte tror jeg ikke ble helt rett da det var litt "innkjøringsproblemer" med den pennen.....

Jeg har jo tatt ganske store doser da fordi jeg er så "gammel", men håper det virker da jeg føler meg ganske så oppblåst akkurat nå.

Vi snakkes da!

Lykke til!

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...