Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei hei! Ser vi har termin samme dag :-) Synes det er moro og interessant å lese om andre som er like langt. Leste på bloggen din at du vil at ting skal sette igang. Jeg også er kjempelei!!!! Også er vi bare 35+6, hehehehehe...... Tror ikke jeg tør å tenke på fødsel enda, selvom det bare er en uke til babyene ikke er premature lenger :-) Tiden kan godt gå litt fortere!!!!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg sliter med utmattelse jeg da.. skal til sykehuset til torsdag og snakke med de. de vet ikke hva de vil gjøre med meg, pga streptokokker b. men vi må nok bare holde ut ja=) men du? hører du knitre lyder og kneppe lyder fra magen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jada, her knepper det fra tid til annen... Er visst leddene til babyen :-) Hører både knepp og knitr om du skjønner.... Og du, jeg er anonym fordi jeg ikke har noe brukernavn her inne, men bruker venninna mi sin (og hun er ikke gravid, så hun vil nødig at noen skal tro det, hehe)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 oki... så det er ledda til ungen??? hmz...viste jeg ikke. da har jeg lært noe nytt i dag også....takk=) hvorfor lager du ikke egen side?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Fordi mailadressa mi ikke funker lenger.... Må få opprettet en ny en, litt treig jeg se ;-) Ja, det er visst leddene! Også kan mange høre en kneppelyd rett før vannet går også....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 er den lyden jeg går å venter på) hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå