*mamma til to :-)* Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Heisann ) Samboeren min skal på jobbintervju, ser du om ha får jobben? Ser du flere barn på oss, event. når kjønn og hvor mange? Han : 120274 Jeg: 050380 På forhånd tusen takk Klem.....
Håperjo Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ser at mannen din er på intervju, men ser ikkke om han får jobben. Han gir et greit inntrykk og er aktuell. Ser bare bygningen inni, og ikke hvilken type jobb det er. Prøver dere på flere barn nå, får liksom ikke opp at dere er prøvere? iallefall ikke så veldig aktivt. Men du har lyst iallefall og vil "overtale" mannen din. Du sier ikke kjønn på barna dine. Men jeg tror dere får ett barn til en gang, en jente. Men det er ikke i aller nærmeste framtid tror jeg. Lykke til med alt, og ta alt jeg sier med en klype salt.
*mamma til to :-)* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for du tok deg tid til meg Håper virkelig at sambo får jobben, men "time will show"...... Det er sant at vi ikke er prøvere.... Og jeg har litt lyst på en til, men er litt usikker også.... Vi har to gutter nå, så blir spennende å se om det blir flere med tiden. Det er flere som har spådd jente på oss her inne Klem.....
Håperjo Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja jeg så to gutter, men glemte å si det / eller turde ikke? Stoler ikke helt på at det jeg sier kan ha noe for seg ennå - er nybegynner og vet ikke helt om jeg vil prøve å utvikle evt. evner videre. Jeg fikk deg iallefall veldig klart opp - du var åpen/lett å "se på" Håper alt ordner seg slik dere vil!
*mamma til to :-)* Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Hei igjen Jeg synes du er veldig flink til å være nybegynner ) Hvis du har tid, kan du se på hvordan økonomien min/vår blir i år, og om jeg får noe fast jobb i løpet av året (går i et vikariat nå som varer ut juni)? Hva ser du generelt om meg som person? Klem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå