Gå til innhold

Symfyse / fundusmål i uke 33 (samme som Skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som føler meg veldig liten? var hos jordmor idag. og da målte hun 32. og jeg er 33+2 idag-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontroll på mandag. Akkuratt 33 + 2 da hadde jeg 33 i mål. d var akkurat på den øverste streken.

Skrevet

du er ikke alene!

var hos jordmor på fredag, er i uke 32, og hun målte 29.

men det er jo "rett på" kurven, så det er vel normalt. men føler alle andre har veldig mye større mager.

menmen.. vi skal vel egentlig bare være glade til :)

Skrevet

jo vi skal jo det. Synes alle har mye større mage en meg. men det er vell bare noe jeg tror:)

Skrevet

Jeg var på kontroll i uke 32 og ble målt til 32, altså godt over "streken" på skjemaet... Føler at magen min er diiiger i forhold til andre, men den er kanskje ikke det?

Skrevet

en cm større en min da. men jeg er jo en uke lengere.

Skrevet

Jeg hadde 27 cm da jeg var 32+0. Jordmor ble nok litt bekymret, men ikke jeg. Følger min egen kurve og ligger helt likt med forrige svangerskap. Har dessuten vært på vekstestimering pga jordmors bekymring.

Skrevet

29 når jeg var 32+3... var jordmor bekymret?! hmm min kurve er litt under hele veien ,men hun har ikke vært bekymret:-)... jaja magen mine er huge synes jeg ,men ikke sf måla;)

Skrevet

Det ganske lave SF-målet kom i tillegg til menssmerter og mye kynnere, det var derfor hun henviste meg til ekstra kontroll på føden. Tviler på at hun hadde gjort det bare pga SF-målet. Vi ble sendt på vekstestimering sist svangerskap også, da var SF-målene omtrent som nå. Fikk ingen kjempebaby (3010gram), men ingen fare akkurat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...