Margrethe S. Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Er født 12.02.82 kan du se hva kommer til å skje i kjærlighetslivet mitt. Spesielt i forhold til en som er født 21.07.74 Her er det skikkelig krise altså, så må ha litt hjelp ja. Takk på forhånd.
Margrethe S. Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2007 pleas da...hjelp mæ kem som helst...
Elastica Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Hei vennen:-) Fikk i grunnen opp veldig gode kort på dere to. Så jeg vil si at det absolutt er muligheter for dere. Har følelsen av at noe må "ordnes" opp i først eller avklares -men dersom du bestemmer deg for å satse så tror jeg du vil lykkes:-) Lykke til!!!
Margrethe S. Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2007 Tusen tusen takk du. Ble utroolig glad no. Ja det er noko som må ryddes opp først ja, det stemmer bra ja, mye styr og løgn fra eksen skjønner du. Har blitt spådd 2 ganger inni her om det samme, og mått bare ring til en spådame og hun så og det samme og. Ja ja krysse fingran , han blir vel min skal dåkk se ;-))) Takk enda en gang, du er en engel :-))) He he dagen er redda no ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå