lykka Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Er det flere som har det som meg og som vet hva det kommer av og hva man kan gjøre? Kjenner meg på en måte innesperret i egen kropp og at lille baby i maven stjeler av min oksygen.... eneste som er greit er å ligge på siden. Har det slik mye av tiden. Maven er stor - er 33 + 2 i dag og har jo en stund igjen. Maven sitter høyt og det føles tungt. Husker at jeg hadde det litt likt i siste svangerskap også - og føler for å trekke pusten ekstra og reise meg nesten hele tiden.... Noen råd?? Noen med erfaring? Noen som har nevnt det for lege/jordmor?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Har det også slik, men det har blitt bedre den siste tiden for lillegutt har snudd seg. Har også veldig stor mage (bilde på profilen min) å ting er generelt tungt. Sitter som en cowboy med bena ut til siden å magen mellom, hehe. Blir bedre å puste av den grunn. Er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente til gullet kommer ut
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Det er helt normalt og ha det slikt:) jeg er og 33+2 idag:) å har hadd det slikt veldig lenge. Er ikke noe og gjøre med det. Du må bare bytte sittestillling eller liggestilling når det er slikt:)
Pinklady og Amalie Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg må sette meg opp mange ganger i løpe av nattenfor å få trekke sikkelig pusten! 38 i dag
leah og minimi med liten spire Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 hvordan kommer jeg inn på profilen til andre?
nordboer1 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Samme her... Jeg blir svimmel og føler meg som en fisk på land når jeg må bevege meg litt mer enn normalt. Men som ei venninne av meg - som er treningsnarkoman - sa; Det er utrolig lett å trene når man er gravid. Bare gå opp trappa, så har man maxpuls med en gang! :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Trykk på nicket for å komme inn på profilen
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Har det på samme måten jeg også. Ganske ubehagelig til tider,synes jeg.Puster og peser...... Godt det bare er drøye 2 mnd.igjen=)
ninsoer Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 har d oxo slik fortiden men magen er seget ned no så d er litt lettere å puste.. men livmoren vokser å presser på lungene så d er derfor d blir så tungt..
apollo71 - har fått gutt Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Samme her. Jeg føler jeg peser som en strandet hval selv om jeg sitter i go stolen for det er så vanskelig å puste. Våkner om natten og hiver etter pusten. Jeg las i går et tips om å prøve snorkeplaster for det åpner nesen. Jeg prøvde dette i natten som var og følte jeg kunne puste bedre. Kan være vært å prøve.
@nita+Sebastian Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har det også slik og er bare 28+6. Det eneste som hjelper meg er å stille meg på alle fire og skyte rygg for så å gjøre den svai. Noen gang hjelper den ene stillingen andre ganger den andre. Verdt å prøve i alle fall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå