Gå til innhold

Oi! Hanklatra ut av senga og datt i gulvet.....


esmase

Anbefalte innlegg

Han har jo ikke begynt å reise seg enda!

Sprinkelsenga hans står helt inntil våres.Vi har senka bunnen ett hakk,men latt "veggen" på min side vært litt lavere av praktiske årsaker.

 

La han til å sove etter å ha vært i byen.Etter ei stund,hører jeg et hyl fra soverommet.Løp opp,og der lå han på gulvet!

Da hadde han først klatra over i våres seng,og deretter falt på gulvet.

Stakkars,nå har han den digre kulen i panna. :-(

 

Skal ihvertfall heve veggen på min side idag!!

 

Så fort gjort var det altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da, man får dårlig samvittighet av sånt, men jeg og har gjort mye dumt. Jørgen har detti ned av senga vår og dettei mye nå som han er overalt og skal opp hele tiden. Når han datt ned av senga hadde jeg han midt i senga mens jeg reide opp 2 puter og vips var han nede. Har hedigvis ikke veldig høy seng og han klarte av en eller annen merkelig gunn å holde seg i dyna mens han datt ned og fallet blei ikke så ille. Mao, Jørgen tryner mye, men har ikke fått noe spes kuler ennå. Burde man sjekke kuler?

Jørgen har fått en verandaleppe da, men det gikk fort over uten legesjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... det er mange slike ulykker i dag... minner meg på at jeg skal ta og senke bunnen i senga til emma før vi legger oss... stakkars lillegutt med kul i panna, men det kunne jo gått mye verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offda, ikke noe morro når sånt skjer! Må regne med mye sånt framover, men er like ekkel følelse hver gang det skjer! Sofie har ikke detti enda (bankibordet), men Emma datt ut av senga vår to ganger da hun var under året, og en gang fra farfar sin seng som er to trappetrinn opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff. Det er så alt for fort gjort, dessverre.

Stakkars liten! Håper alt er bra med ham nå, i alle fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...