Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor hyppige og vonde kan jeg forvente at kynnere er?? Jeg er 31 + 2 idag, og har kynnere hele tiden, syns jeg....

Ble plagsomt natt til i går...og har vært det mer eller mindre i natt og utover formiddagen i dag...

Magen er hard som stein veldi ofte og det gjør vondt nederst på magen liksom.....

Tror ikke det er noe på gang altså...men skal d normalt at det er sååå plagsomt? Varierer kansje!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på du!

Jeg vet ikke hvordan andre har det, men i det siste har mine kynnere begynt å gjøre litt vondt! Sitter veldig godt liksom hvis du skjønte det! er 38 i dag!

Skrevet

Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg har det likedan. De begynner å bli vonde, og jeg har også fått smerter i bekkenet. Merker på kroppen at den gjør seg klar til fødsel om noen uker:-)

Skrevet

Hei julie.

hadde jeg vært deg ha jeg dratt til JM å fått tatt registrering å fått skjekket at livmortappen ikke er begynt å åpne seg. får å være på den sikre siden. er jo enno litt tidligt at babyen skal komme.

har selv plagdes mye med kynnere i sv.skapet. begynte i uke 26 med veldig hyppeige hos meg .. ble innlagt for å stanse de.. fikk tabletter til slutt.. som jeg til til uke 35-0

ha veldig go effekt av de tab. og har ikke så mye kynnere lenger.. har masse hver dag men ikke hvert min som da jeg ble innlagt..

Skrevet

Hvor ofte har du kynnere Julie79?

Skrevet

...vet ikke helt...de er ikke regelmessige, så litt vanskelig å si hvor ofte. Hele tiden føles det som....varer ganske lenge, også varierer det alt fra ti til tjue min mellom...

Takk til alle som har svart! Skjønner at det kan være normalt dette her....

Skrevet

Jeg begynte med slike intense kynnere som du i uke 26. Var til kontroll hos JM og det var heldigvis ikke modning. Ble 50 % sykemeldt i første omgang for å se om det kunne være løsningen å sette ned tempoet. Det har fungert fint for meg. Jeg har kynner fremdeles hver dag, men ikke så ofte og de gjør bare vondt en gang i blant.

Ta kontakt med JM du så du kan få sjekket at det ikke har begynt å modnes hos deg :o)

Skrevet

Hei du! Takk.... :-) Er mye bedre i dag...ikke så inntens som det har vært...

Modnes? Når det modnes...er det da mann begynner å få åpning...eller?? Skjønner ikke helt dette.... :-)

Skrevet

Å modnes vil si at livmorhalsen begynner å bli bløt,myk å gele aktig og det begynner å forkorte seg. Dette skjer i stadiet før åpning. Først når livmorhalsen er helt utslettet/går i ett med livmoren kan livmormunnen åpne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...