Gå til innhold

noen som skal føde på kk bergen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis en velger storken,så er det mulig å bli flyttet over på føden,hvis en ønsker det. Jeg tror jeg velger storken,var mye kosligere der. + at du har tilgang til badekar hele tiden. På føden har de bare 2 rom med dusj/badekar. Hvis du ikke havner på et av de 2 rommene,så må du "stå i kø" for å få tilgang til bad/dusj.

Hei. Jeg skal føde på KK i bergen. Jeg har valgt Storken, da jeg følte at det var mer ro og fred rundt det stedet enn føden. Ble stresset av alt som han rundt i rommet av utstyr. Fant og ut at jeg har lyst å føde i badekar,så det er som sagt bare to rom på føden som har det. I tillegg blir en jo flyttet over til føden dersom en trenger noe form for bedøvelse ol. Så storken blir det på meg:)

jeg skal prøve å komme meg på ett av de nye rommene på føden, hvis jeg ikke får dem vil jeg gjerne på storken( eller prøve)

Har mest lyst på føden for å ha alt klart, men synest de gamle rommene var ganske skumle... Masse sykehus greier og sengen osv..

Annonse

Har ikke bestemt meg enda.. tar det med smertene. Første gang fødte jeg på føden, andre gang bestemte jeg meg for storken, men når jeg sto ved innskrivingen sa jeg føden for jeg hadde det så sinnsykt vondt akkurat då, men 8 minutter etterpå var lillegutt født så det hadde seg sikkert sin grunn... Skjønte ikke at det var pressrier jeg sto med, ble slengt på en båre og fullfart inn på et rom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...